Metro - Trofea Batmana (08-15) | Zagadki w Batman Arkham City Batman: Arkham City poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
TROFEUM 8
Wykorzystywane gadżety: zdalnie sterowany batarang
Zacznij na południowy-wschód od miejsca ukrycia trofeum, wybierając częściowo zawalone przejście prowadzące na północ #1 #2.
Skręć teraz na zachód #1. Po dotarciu do klatki z trofeum ustaw się na płycie naciskowej #2. Wykonanie tej czynności doprowadzi do uaktywnienia w tej okolicy trzech interaktywnych pytajników, które już za chwilę zaczniesz wyłączać. Wybierz w rezultacie z inwentarza zdalnie sterowany batarang.
Upewnij się, że jesteś zwrócony na zachód, wyrzuć batarang i spraw by wleciał on do najbliższego wagonu #1. W trakcie lotu zignoruj mijane po drodze dwa pytajniki i nakieruj batarang na pytajnik znajdujący się w ostatnim wagonie #2. Zauważ, że trafienie w pytajnik doprowadziło do uruchomienia licznika upływu czasu. Oznacza to, że będziesz się od tego momentu musiał bardzo śpieszyć.
Błyskawicznie wyrzuć teraz drugi batarang, dolatując nim do środkowego pytajnika #1. W trakcie lotu warto przytrzymywać lewy przycisk myszy (lub prawy trigger na padzie), dzięki czemu batarang będzie szybciej leciał. Na sam koniec zostaw sobie najbliżej położony pytajnik. Jeżeli zdążysz ze zniszczeniem wszystkich pytajników przed upływem limitu czasowego, to będziesz mógł zabrać trofeum #2.
TROFEUM 9
Do trofeum tego nie możesz podejść od północnej strony, bo natrafiłbyś na zamkniętą bramkę. Zamiast tego rozejrzyj się na południowy-zachód od niego za schodami #1. Zejdź po schodach na dół i podnieś trofeum #2.
TROFEUM 10
Wykorzystywane gadżety: impuls elektryczny
Zbliż się do miejsca ukrycia trofeum od zachodu. Ustaw się przy zamkniętej bramie #1, wybierz z inwentarza impuls elektryczny i wystrzel w znajdujący się nad Tobą silnik przemysłowy. Nabierz teraz rozpędu i wykonaj wślizg pod częściowo podniesioną bramką #2, co pozwoli Ci przedostać się do pomieszczenia z trofeum.
TROFEUM 11
Wykorzystywane gadżety: mroźny wybuch, pazur
Zacznij na dolnej platformie w pomieszczeniu z wodospadami #1. Wespnij się na jedną z balustrad, wybierz z inwentarza mroźny wybuch i wyceluj w znajdującą się pod Tobą wodę #2.
Zaczekaj aż utworzona zostanie kra lodowa #1 i ostrożnie na nią zeskocz. Rozejrzyj się wokół siebie, a powinieneś zauważyć, że do zachodniej ściany przyczepione jest trofeum #2. Skorzystaj z pazura by je złapać.
TROFEUM 12
Zejdź na peron (niższy poziom stacji) i rozejrzyj się za szybami wbudowanymi w posadzkę #1. Wskocz do jednego z tych szybów (lewy CTRL + SPACJA lub prawy trigger + A na padzie) i przytrzymaj lewy CTRL (lub prawy trigger), co pozwoli Ci łatwiej odnaleźć ukryte w tym miejscu trofeum #2.
TROFEUM 13
Wykorzystywane gadżety: deszyfrator sekwencyjny, wyrzutnia lin + spacer po linie
Uwaga - Trofeum to zdobywa się razem z dwoma innymi, a mianowicie #18 i #23.
Zacznij na południe od miejsca ukrycia trofeów, wybierając częściowo zawalone przejście prowadzące na północ #1. Po dotarciu w nowe miejsce kucnij i przejdź pod częściowo podniesioną północną bramą #2.
Wybierz teraz z inwentarza deszyfrator sekwencyjny i użyj go na tutejszym panelu sterowania #1. Przystąp do mini-gry hakerskiej, doprowadzając do ułożenia hasła KONIECGRY #2.
Nie czekaj na zakończenie przemówienia Człowieka-Zagadki, tylko szybko ustaw się plecami do jednej ze ścian tego pomieszczenia #1. Wybierz z inwentarza wyrzutnię lin i wyceluj nią w przeciwległą ścianę #2.
Tuż po wystrzeleniu liny wciśnij środkowy przycisk myszy (lub przycisk RB na padzie), dzięki czemu Batman wskoczy na linę #1. Powinieneś zauważyć, iż po chwili cała podłoga znajdzie się pod napięciem #2. Z racji tego, że kucasz na linie nic Ci jednak nie grozi.
Spokojnie odczekaj aż cały proces ten dobiegnie końca i poznasz to po tym, że ponownie otworzy się wyjście #1. Możesz już zeskoczyć z liny i zająć się zebraniem wszystkich trzech trofeów #2.
TROFEUM 14
Wykorzystywane gadżety: pazur
Zbadaj wagony znajdujące się na stacji #1. Do sufitu jednego z nich przyczepione jest trofeum i należy je pozyskać z użyciem pazura #2.
TROFEUM 15
Wykorzystywane gadżety: mroźny wybuch
Ustaw się na drewnianej kładce przy zalanej części tunelu, wyjmij z inwentarza mroźny wybuch i utwórz bezpośrednio pod sobą krę lodową #1. Zeskocz na krę, zlokalizuj pływające trofeum i je podnieś #2.