Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Batman: Arkham City - poradnik do gry

Batman: Arkham City - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Fizyczne wyzwania - Batman (01-24) | Zagadki w Batman Arkham City Batman: Arkham City poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019

Fizyczne wyzwania

Batman

WYZWANIE 1 - Szybuj przed ponad 150 metrów (bez użycia wzmacniacza wyrzutni haków)

Sposób zaliczenia: To bardzo proste wyzwanie, albowiem chcąc zapobiec przedwczesnemu lądowaniu wystarczy na przemian korzystać z umiejętności bomba pikująca (przytrzymanie lewego klawisza CTRL lub prawego triggera na padzie - Fizyczne wyzwania - Batman (01-24) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry

Sposób zaliczenia: To bardzo proste wyzwanie, albowiem chcąc zapobiec przedwczesnemu lądowaniu wystarczy na przemian korzystać z umiejętności bomba pikująca (przytrzymanie lewego klawisza CTRL lub prawego triggera na padzie; powyższy screen) oraz opcji łagodnego wznoszenia się (przytrzymanie klawisza S lub wychylenie gałki analogowej pada do dołu). Uważaj jedynie żeby po drodze nie zderzyć się z żadną z przeszkód.

WYZWANIE 2 - Szybuj przez 250 metrów (użycie wzmacniacza wyrzutni haków dozwolone)

Sposób zaliczenia: Co ciekawe, ze wzmacniacza w ogóle nie musisz korzystać, bo równie dobrze możesz wykonywać czynności opisane w wyzwaniu #1. Jeżeli masz jednak w planach używanie tego ulepszenia (podwójne wciśnięcie SPACJI lub przycisku A na padzie zakończone przytrzymaniem), to pamiętaj o tym żeby już po katapultowaniu Batmana na nic nie wpaść (gzyms, inny budynek itp.).

WYZWANIE 3 - Szybuj lotem pikującym przez 50 metrów

Sposób zaliczenia: W wymaganiach tego wyzwania chodzi oczywiście o bombę pikującą, którą aktywuje się przytrzymując w locie lewy klawisz CTRL (lub prawy trigger na padzie). W celu zapewnienia sobie powodzenia próby jako punkt startu warto wybrać dach jednego z najwyższych budynków w Arkham City, jak chociażby kościół czy bank Gotham.

WYZWANIE 4 - Wystrzel linę pięć razy bez dotykania ziemi

Sposób zaliczania: Do tego wyzwania możesz przystąpić dopiero po odblokowaniu wyrzutni lin. Założenia tego wyzwania nie są zbyt skomplikowane, gdyż z koniecznością zmiany kierunku przemieszczania się na linie spotkałeś się zapewne wiele razy w trakcie głównej kampanii. Warto pamiętać o tym żeby na bieżąco pomagać sobie opcją spowolnienia całego procesu (prawy przycisk myszy lub lewy trigger na padzie). Do samej próby radzę ponadto przystąpić w dzielnicy Park Row lub w dzielnicy zaułków, gdyż łatwiej będzie wtedy wybierać okoliczne budynki jako kolejne cele podróży.

WYZWANIE 5 - Szybuj przez 30 metrów poniżej 5 metrów nad ziemią

Sposób zaliczenia: Do zaliczenia tego wyzwania warto przystąpić w okolicy dzielnicy przemysłowej - Fizyczne wyzwania - Batman (01-24) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry

Sposób zaliczenia: Do zaliczenia tego wyzwania warto przystąpić w okolicy dzielnicy przemysłowej. Zacznij od użycia umiejętności bomba pikująca (przytrzymanie lewego klawisza CTRL lub prawego triggera w locie) i dosłownie w ostatniej chwili wyrównaj lot (przytrzymanie klawisza S lub wychylenie gałki analogowej pada do dołu). Wystarczy teraz lecieć tuż nad wodą (powyższy screen), a wymagane 30 metrów pokona się bez najmniejszych problemów.

WYZWANIE 6 - Uzyskaj w walce kombinację x20

Sposób zaliczenia: To dosyć proste wyzwanie. Pamiętaj o tym żeby nie robić sobie żadnych dłuższych przerw pomiędzy kolejnymi uderzeniami. Mnożnik możesz też w łatwy sposób podbić używając umiejętności rozwałka, a więc ogłuszając przeciwnika peleryną (środkowy przycisk myszy lub klawisz Q lub przycisk B na padzie) i następnie przystępując do jego atakowania (rytmiczne wciskanie lewego przycisku myszy lub przycisku X na padzie).

WYZWANIE 7 - Użyj 3 gadżetów Szybkiego Strzału w jednej walce

Sposób zaliczenia: Opcję szybkiego strzału oferują między innymi pazur, batarang, impuls elektryczny czy mroźny wybuch. Istotne jest to żeby za każdym razem skorzystać ze skróconej metody użycia gadżetu (np. 2x klawisz 4 w przypadku impulsu elektrycznego), czyli z pominięciem procesu manualnego celowania. Próbę zaliczenia tego wyzwania warto ponadto podjąć w jednej z walk z dużą ilością przeciwników, co zmniejszy ryzyko zlikwidowania wszystkich więźniów zanim użyta zostanie wymagana liczba gadżetów.

WYZWANIE 8 - Uzyskaj bonus różnorodności x5 podczas jednej walki

Sposób zaliczenia: Wyzwanie to nie powinno być szczególnie trudne. Walkę rozpocznij najlepiej od ataku z powietrza, a w trakcie właściwej bitwy wyprowadzaj różne rodzaje ataków (uderzenie peleryną, rozwałka, rozdeptanie przeciwnika itp.), nie tylko standardowe ciosy i kontry.

WYZWANIE 9 - Wykonaj atak z powietrza na przeciwniku odbijając się od innego przeciwnika (3 wymagane)

Sposób zaliczenia: Wyzwanie to jest prostsze niż mogłoby się wydawać. Zacznij od ogłuszenia peleryną dowolnego przeciwnika (środkowy przycisk myszy lub klawisz Q lub przycisk B na padzie), a następnie dwukrotnie wciśnij SPACJĘ (lub przycisk A na padzie) żeby na niego wbiec. Nie czekaj aż Batman przeskoczy nad przeciwnikiem, tylko szybko wciśnij klawisz kierunkowy (lub wychyl gałkę analogową na padzie) odpowiadający stojącemu w pobliżu przeciwnikowi. Na koniec wciśnij lewy przycisk myszy (lub przycisk X na padzie). Wszystko to powinno doprowadzić do odbicia się od pierwszego przeciwnika celem zaatakowania drugiego. Powtórz te czynności jeszcze dwa razy.

Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie