Mila Rozrywki - Trofea Batmana (21-30) | Zagadki w Batman Arkham City Batman: Arkham City poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
TROFEUM 21
Wykorzystywane gadżety: pazur
![]() | ![]() |
Skieruj się na tyły posterunku policji i poszybuj w stronę jednej z platform zlokalizowanych na wschód od miejsca ukrycia trofeum #1. Obróć się w stronę komisariatu, zlokalizuj przyczepione do sufitu trofeum i złap je z użyciem pazura #2.
TROFEUM 22
Wykorzystywane umiejętności: bomba pikująca
![]() | ![]() |
Po dotarciu na miejsce powinieneś zauważyć, że trofeum znajduje się wewnątrz dużej klatki #1 i że dostępu do niego blokują czerwone płyty naciskowe #2, których nie można dotknąć. Jako że gra nie pozwala w tym miejscu na skorzystanie z wyrzutni lin, jedynym rozwiązaniem będzie przelecenie nad płytami naciskowymi.
![]() | ![]() |
Wybierz się na północ, odnajdując jakiś wysoko położony punkt obserwacyjny na dachu siedziby policji #1 #2. Obróć się na południe, tak by widzieć miejsce, do którego musisz dolecieć.
![]() | ![]() |
Odbij się od krawędzi, ale nie używaj zwykłego szybowania, gdyż wtedy najprawdopodobniej nie dolecisz do celu bez dotykania płyt naciskowych. Zamiast tego skorzystaj z umiejętności bomba pikująca #1, czyli przytrzymaj dodatkowo lewy CTRL (lub prawy trigger na padzie). Po chwili puść CTRL (lub prawy trigger) i przytrzymaj klawisz S (lub wychyl na padzie lewą gałkę analogową do dołu), co pozwoli Batmanowi się wznieść #2.
![]() | ![]() |
Jeżeli dwie opisane poniżej czynności dobrze zgrasz w czasie, to będziesz mógł wlecieć do klatki niedaleko jej sufitu #1. Pozwoli Ci to tym samym przelecieć nad płytami naciskowymi. Wyląduj niedaleko trofeum i je podnieś #2
TROFEUM 23
Wykorzystywane gadżety: pazur
![]() | ![]() |
W celu dotarcia do miejsce ukrycia tego trofeum musisz wejść do budynku Krank Co. Zabawki #1. Udaj się do głównego pomieszczenia i następnie rozejrzyj się za trofeum widocznym za jedną z okiennic #2. Złap ten sekret z pomocą pazura.
TROFEUM 24
Wykorzystywane gadżety: wyrzutnia lin
![]() | ![]() |
Odszukaj niewielki balkonik na południowy-wschód od miejsca ukrycia trofeum #1. Zauważ, że próba zbliżenia się do sekretu doprowadza do opuszczania się kraty #2.
![]() | ![]() |
Wybierz się na południe, odnajdując płytę naciskową #1 #2, na której należy się oczywiście ustawić.
![]() | ![]() |
Zwróć się na północ (czyli w stronę trofeum) #1 i wybierz z inwentarza wyrzutnię lin. Wyceluj teraz w widoczną w oddali drewnianą ścianą #2.
![]() | ![]() |
Przystąp do przejażdżki na linie, w trakcie której Batman będzie automatycznie przebijał się przez kolejne drewniane ściany #1. Docelowo powinieneś wylądować niedaleko miejsca, w którym pozostawiono trofeum #2.
TROFEUM 25
Wykorzystywane gadżety: pazur
![]() | ![]() |
Odszukaj płytę naciskową w pobliżu klatki z trofeum i ustaw się na niej #1. Obróć się teraz w stronę trofeum i złap je z odległości z użyciem pazura (nie możesz schodzić z płyty, bo doprowadzi to do ponownego zamknięcia się klatki) #2.
TROFEUM 26
![]() | ![]() |
Zagadka związana z tym trofeum jest bardzo prosta. Przebiegnij po znajdujących się przed klatką trzech płytach naciskowych #1, a powinno to doprowadzić do otwarcia klatki z trofeum #2.
TROFEUM 27
Wykorzystywane gadżety: pazur
![]() | ![]() |
Skorzystaj z pazura lub z opcji szybowania w celu przedostania się na wyżej położone balkoniki przechylonej wieży radiostacji #1. Na jednym z tych balkoników natrafisz na trofeum #2.
TROFEUM 28
![]() | ![]() |
Zajmij się zbadaniem górnych balkoników budynku posterunku policji, odnajdując wejście do szybu wentylacyjnego #1. Skorzystaj z niego i zdobądź ukryte w tym miejscu trofeum #2.
TROFEUM 29
Wykorzystywane gadżety: zdalnie sterowany batarang
![]() | ![]() |
Wyląduj na dachu budynku Krank Co. Zabawki i zlokalizuj w pobliżu klatki z trofeum szyb wentylacyjny #1. Nie możesz przez osobiście przejść przez szyb, tak więc wybierz z inwentarza zdalnie sterowany batarang. Moment wyrzucenia batarangu musisz sobie dobrze wymierzyć, bo tutejsze blokady będą się na przemian otwierały i zamykały #2.
![]() | ![]() |
Po wyrzuceniu batarangu dobrze byłoby go przyśpieszyć (lewy przycisk myszy lub prawy trigger na padzie), lecąc jednocześnie w linii prostej #1. Postaraj się trafić w ten sposób w pierwszy interaktywny pytajnik #2.
![]() | ![]() |
Ponownie wrzuć do szybu zdalnie sterowany batarang, ale tym razem po dotarciu do pierwszego rozwidlenia #1 skręć nim w lewo. Bądź gotowy do wykonania po chwili skrętu w prawo #2.
![]() | ![]() |
Pozostało Ci już tylko naprowadzić batarang na drugi interaktywny pytajnik #1. Możesz już podejść do otwartej klatki i podnieść trofeum #2.
TROFEUM 30
Wykorzystywane gadżety: pazur, wyrzutnia lin
![]() | ![]() |
Ustaw się w korytarzu na wschód od miejsca ukrycia sekretu i popatrz do góry. Powinieneś zauważyć, że z pomocą pazura możliwe jest przedostanie się na górne balkoniki #1. Po dotarciu w okolice klatki z trofeum #2 poświęć kilka chwil na zapoznanie się z zasadami tej zagadki. Będziesz mianowicie musiał uaktywnić trzy płyty naciskowe, nie dotykając jednocześnie innych części posadzki.
![]() | ![]() |
Ustaw się na płycie znajdującej się najbliżej trofeum #1 i obróć się na wschód. Wybierz z inwentarza wyrzutnię lin i wyceluj w znajdującą się przed Tobą ścianę #2.
![]() | ![]() |
Tuż po rozpoczęciu przejażdżki na linie przytrzymaj prawy przycisk myszy (lub lewy trigger na padzie) celem spowolnienia całego procesu. Gdy tylko dotrzesz do rozwidlenia obróć się w prawo i wyceluj w południową ścianę #1. Wznów przejażdżkę, ale odpowiednio wcześnie puść się liny żeby wylądować na drugiej płycie naciskowej #2. Czynności tej nie możesz wykonać zbyt późno, bo w takiej sytuacji Batman nie trafi w płytę i całą sekwencję trzeba będzie powtarzać od nowa.
![]() | ![]() |
Obróć się na północ i wyceluj w widoczną w oddali ścianę #1. Także i tu będziesz musiał puścić się liny w odpowiednim momencie #2, lądując na ostatniej trzeciej płycie naciskowej.
![]() | ![]() |
Jeżeli wszystko poprawnie wykonałeś, to wszystkie płyty wyłączą się #1. Powróć do otwartej już klatki celem zabrania trofeum #2.