Mila Rozrywki - Trofea Batmana (21-30) | Zagadki w Batman Arkham City Batman: Arkham City poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
TROFEUM 21
Wykorzystywane gadżety: pazur
Skieruj się na tyły posterunku policji i poszybuj w stronę jednej z platform zlokalizowanych na wschód od miejsca ukrycia trofeum #1. Obróć się w stronę komisariatu, zlokalizuj przyczepione do sufitu trofeum i złap je z użyciem pazura #2.
TROFEUM 22
Wykorzystywane umiejętności: bomba pikująca
Po dotarciu na miejsce powinieneś zauważyć, że trofeum znajduje się wewnątrz dużej klatki #1 i że dostępu do niego blokują czerwone płyty naciskowe #2, których nie można dotknąć. Jako że gra nie pozwala w tym miejscu na skorzystanie z wyrzutni lin, jedynym rozwiązaniem będzie przelecenie nad płytami naciskowymi.
Wybierz się na północ, odnajdując jakiś wysoko położony punkt obserwacyjny na dachu siedziby policji #1 #2. Obróć się na południe, tak by widzieć miejsce, do którego musisz dolecieć.
Odbij się od krawędzi, ale nie używaj zwykłego szybowania, gdyż wtedy najprawdopodobniej nie dolecisz do celu bez dotykania płyt naciskowych. Zamiast tego skorzystaj z umiejętności bomba pikująca #1, czyli przytrzymaj dodatkowo lewy CTRL (lub prawy trigger na padzie). Po chwili puść CTRL (lub prawy trigger) i przytrzymaj klawisz S (lub wychyl na padzie lewą gałkę analogową do dołu), co pozwoli Batmanowi się wznieść #2.
Jeżeli dwie opisane poniżej czynności dobrze zgrasz w czasie, to będziesz mógł wlecieć do klatki niedaleko jej sufitu #1. Pozwoli Ci to tym samym przelecieć nad płytami naciskowymi. Wyląduj niedaleko trofeum i je podnieś #2
TROFEUM 23
Wykorzystywane gadżety: pazur
W celu dotarcia do miejsce ukrycia tego trofeum musisz wejść do budynku Krank Co. Zabawki #1. Udaj się do głównego pomieszczenia i następnie rozejrzyj się za trofeum widocznym za jedną z okiennic #2. Złap ten sekret z pomocą pazura.
TROFEUM 24
Wykorzystywane gadżety: wyrzutnia lin
Odszukaj niewielki balkonik na południowy-wschód od miejsca ukrycia trofeum #1. Zauważ, że próba zbliżenia się do sekretu doprowadza do opuszczania się kraty #2.
Wybierz się na południe, odnajdując płytę naciskową #1 #2, na której należy się oczywiście ustawić.
Zwróć się na północ (czyli w stronę trofeum) #1 i wybierz z inwentarza wyrzutnię lin. Wyceluj teraz w widoczną w oddali drewnianą ścianą #2.
Przystąp do przejażdżki na linie, w trakcie której Batman będzie automatycznie przebijał się przez kolejne drewniane ściany #1. Docelowo powinieneś wylądować niedaleko miejsca, w którym pozostawiono trofeum #2.
TROFEUM 25
Wykorzystywane gadżety: pazur
Odszukaj płytę naciskową w pobliżu klatki z trofeum i ustaw się na niej #1. Obróć się teraz w stronę trofeum i złap je z odległości z użyciem pazura (nie możesz schodzić z płyty, bo doprowadzi to do ponownego zamknięcia się klatki) #2.
TROFEUM 26
Zagadka związana z tym trofeum jest bardzo prosta. Przebiegnij po znajdujących się przed klatką trzech płytach naciskowych #1, a powinno to doprowadzić do otwarcia klatki z trofeum #2.
TROFEUM 27
Wykorzystywane gadżety: pazur
Skorzystaj z pazura lub z opcji szybowania w celu przedostania się na wyżej położone balkoniki przechylonej wieży radiostacji #1. Na jednym z tych balkoników natrafisz na trofeum #2.
TROFEUM 28
Zajmij się zbadaniem górnych balkoników budynku posterunku policji, odnajdując wejście do szybu wentylacyjnego #1. Skorzystaj z niego i zdobądź ukryte w tym miejscu trofeum #2.
TROFEUM 29
Wykorzystywane gadżety: zdalnie sterowany batarang
Wyląduj na dachu budynku Krank Co. Zabawki i zlokalizuj w pobliżu klatki z trofeum szyb wentylacyjny #1. Nie możesz przez osobiście przejść przez szyb, tak więc wybierz z inwentarza zdalnie sterowany batarang. Moment wyrzucenia batarangu musisz sobie dobrze wymierzyć, bo tutejsze blokady będą się na przemian otwierały i zamykały #2.
Po wyrzuceniu batarangu dobrze byłoby go przyśpieszyć (lewy przycisk myszy lub prawy trigger na padzie), lecąc jednocześnie w linii prostej #1. Postaraj się trafić w ten sposób w pierwszy interaktywny pytajnik #2.
Ponownie wrzuć do szybu zdalnie sterowany batarang, ale tym razem po dotarciu do pierwszego rozwidlenia #1 skręć nim w lewo. Bądź gotowy do wykonania po chwili skrętu w prawo #2.
Pozostało Ci już tylko naprowadzić batarang na drugi interaktywny pytajnik #1. Możesz już podejść do otwartej klatki i podnieść trofeum #2.
TROFEUM 30
Wykorzystywane gadżety: pazur, wyrzutnia lin
Ustaw się w korytarzu na wschód od miejsca ukrycia sekretu i popatrz do góry. Powinieneś zauważyć, że z pomocą pazura możliwe jest przedostanie się na górne balkoniki #1. Po dotarciu w okolice klatki z trofeum #2 poświęć kilka chwil na zapoznanie się z zasadami tej zagadki. Będziesz mianowicie musiał uaktywnić trzy płyty naciskowe, nie dotykając jednocześnie innych części posadzki.
Ustaw się na płycie znajdującej się najbliżej trofeum #1 i obróć się na wschód. Wybierz z inwentarza wyrzutnię lin i wyceluj w znajdującą się przed Tobą ścianę #2.
Tuż po rozpoczęciu przejażdżki na linie przytrzymaj prawy przycisk myszy (lub lewy trigger na padzie) celem spowolnienia całego procesu. Gdy tylko dotrzesz do rozwidlenia obróć się w prawo i wyceluj w południową ścianę #1. Wznów przejażdżkę, ale odpowiednio wcześnie puść się liny żeby wylądować na drugiej płycie naciskowej #2. Czynności tej nie możesz wykonać zbyt późno, bo w takiej sytuacji Batman nie trafi w płytę i całą sekwencję trzeba będzie powtarzać od nowa.
Obróć się na północ i wyceluj w widoczną w oddali ścianę #1. Także i tu będziesz musiał puścić się liny w odpowiednim momencie #2, lądując na ostatniej trzeciej płycie naciskowej.
Jeżeli wszystko poprawnie wykonałeś, to wszystkie płyty wyłączą się #1. Powróć do otwartej już klatki celem zabrania trofeum #2.