Mila Rozrywki - Kamery TYGERA, Balony, Trofea Kobiety-Kota | Zagadki Batman: Arkham City poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Kamery TYGERA
1 - JEDNOSTKA CENTRALNA
Wykorzystywane gadżety: deszyfrator sekwencyjny + wzmacniacz mocy deszyfratora
![]() | ![]() |
Rozejrzyj się na dachu budynku za nadającym się do zhakowania panelem sterowania #1 i użyj na nim deszyfratora sekwencyjnego. Przystąp do mini-gry hakerskiej i doprowadź do ułożenia hasła REKONESANS #2. Zauważ, że wykonanie tej akcji doprowadziło do dodania do mapy Arkham City informacji o położeniu wszystkich dwunastu kamer w dzielnicy Mila Rozrywki.
KAMERY
Wykorzystywane gadżety: batarang

W dzielnicy Mila Rozrywki znajduje się w sumie dwanaście kamer TYGERA i zniszczenie ich wszystkich pozwala na zaliczenie w sumie czterech zagadek (po trzy kamery na jedną zagadkę). Za każdym razem gdy odnalazłeś kamerę (punkty K na dołączonej mapie) przygotuj sobie zwykły batarang i rzuć nim w jej stronę.
Balony
BALONY
Wykorzystywane gadżety: batarang

W dzielnicy Mila Rozrywki znajduje się w sumie dwanaście zestawów balonów i zniszczenie ich wszystkich pozwala na zaliczenie w sumie czterech zagadek (po trzy zestawy balonów na jedną zagadkę). Za każdym razem gdy odnalazłeś zestaw balonów (punkty B na dołączonej mapie) przygotuj sobie zwykły batarang i rzuć nim w jego stronę.
Trofea Kobiety-Kota
TROFEUM 1
![]() | ![]() |
Poszukiwane trofeum jest ukryte pod mostkiem prowadzącym do siedziby Trującego Bluszczu #1. Zacznij od przedostania się w te okolice, ustawiając się na południowy-wschód od sekretu, a konkretnie pod schodami #2.
![]() | ![]() |
Skorzystaj teraz z umiejętności wspinania się po sufitach, a więc wciśnij klawisz F (lub przycisk RB na padzie) celem "przyklejenia się" do mostku #1. Zbliż się w ten sposób do trofeum celem jego pozyskania #2.
TROFEUM 2
![]() | ![]() |
Trofeum to znajduje się pod autostradą i najlepiej byłoby rozpocząć na jednym z niższych poziomów na południowy-wschód od miejsca jego ukrycia #1 #2.
![]() | ![]() |
Skorzystaj z umiejętności wspinania się po sufitach, a więc wciśnij klawisz F (lub przycisk RB na padzie) celem "przyklejenia się" do drogi #1. Pozostało Ci już tylko dotrzeć do miejsca, w którym przyczepione jest trofeum #2.
TROFEUM 3
![]() | ![]() |
Po dotarciu do miejsca ukrycia trofeum okaże się, iż jest ono chronione przez zabarykadowane przejście #1. Jako że Kobieta-Kot nie jest w stanie niszczyć ścian musi to za nią wykonać Batman, posługując się oczywiście wybuchowym żelem #2. Po zburzeniu ściany powróć w to miejsce i odbierz nagrodę.
TROFEUM 4
![]() | ![]() |
Zdobycie tego trofeum wymaga ścisłej współpracy Kobiety-Kota z Batmanem. Przemawia za tym to, że w celu odblokowania sobie do niego dostępu wymagane jest przedostanie się do podziemnego parkingu posterunku policji i tu z pomocą przychodzi Człowiek Nietoperz. Odpowiednie kroki warto podjąć przy okazji rozwiązywania zagadki #5 lub odnajdywania trofeum #5 zarezerwowanego dla Batmana. Zacznij na północ od podziemnego parkingu, ustawiając się przy krawędzi dachu posterunku #1 #2.
![]() | ![]() |
Poszybuj na południe, a konkretnie w stronę znajdującej się niedaleko wody drewnianej ściany #1. Po zderzeniu się ze ścianą Batman powinien ją automatycznie zburzyć #2.
![]() | ![]() |
Możesz już przełączyć się na postać Kobiety-Kota, korzystając z dziury w murze, która jest dziełem Batmana #1 i docierając tym samym do podziemnego parkingu #2.
![]() | ![]() |
Użyj teraz z umiejętności wspinania się po sufitach, a więc wciśnij klawisz F (lub przycisk RB na padzie) celem "przyklejenia się" do sufitu #1. Wybierz się na południe, przechodząc nad wodą. Puść się dopiero po dotarciu do południowej części parkingu. Trofeum znajduje się na beczce #2.
TROFEUM 5
![]() | ![]() |
W celu dotarcia do miejsce ukrycia tego trofeum musisz wejść do budynku Krank Co. Zabawki #1. Skieruj się tu do pomieszczenia, w którym znajdowały się zebrane przez Bane'a pojemniki #2. Godne odnotowania jest to, że na taki krok możesz zdecydować się dopiero po zaliczeniu jednego z pobocznych zadań Batmana, a mianowicie Kruchy sojusz.

Skorzystaj w tym miejscu z umiejętności wspinania się po sufitach, a więc wciśnij klawisz F (lub przycisk RB na padzie) celem "przyklejenia się" do sufitu. Możesz już zabrać trofeum (powyższy screen).