Zaułki - Trofea Batmana (24-39) | Zagadki w Batman Arkham City Batman: Arkham City poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
TROFEUM 24
Wykorzystywane gadżety: pazur, wybuchowy żel
Zbliż się do miejsca ukrycia trofeum od północy. Zamiast korzystać ze znajdujących się tu drzwi użyj pazura do przedostania się na górny balkonik #1. Zlokalizuj w tym miejscu nadającą się do zniszczenia ścianę #2 i rozpyl wybuchowy żel. Możesz już podnieść trofeum.
TROFEUM 25
Wykorzystywane gadżety: impuls elektryczny
Zacznij na południowy-zachód od miejsca ukrycia trofeum, przeskakując przez płot. Rozejrzyj się teraz za zamkniętymi drzwiami #1. Wybierz z inwentarza impuls elektryczny i wyceluj nim w silnik przemysłowy. Kucnij, wejdź do niewielkiego pomieszczenia i podnieś trofeum #2.
TROFEUM 26
Ustaw się na płycie naciskowej zlokalizowanej na zachód od miejsca ukrycia trofeum #1. Zauważ, że doprowadziło to do tymczasowego podniesienia się krat blokujących dostępu do sekretu. Ruszaj w ich stronę i wykonaj wślizg #2 zanim wyczerpie się limit czasu. Możesz już podnieść trofeum. Opuść tą miejsce w taki sam sposób, nie martwiąc się już opuszczającymi się kratami.
TROFEUM 27
Wykorzystywane gadżety: batarang, pazur
Klatka z trofeum znajduje się pod dużym mostem #1 i dobrze byłoby przedostać się na znajdujące się w tym miejscu torowisko kolejki jednoszynowej #2. Przygotuj się do rozwiązania dość trudnej zagadki, której założeniem będzie doprowadzenie do wyłączenia sześciu okolicznych interaktywnych pytajników w krótkim przedziale czasu.
Ustaw się na wprost od dowolnej grupy trzech pytajników #1. Wybierz z inwentarza zwykły batarang i przygotuj się do szybkiego wyrzucenia trzech takich gadżetów #2. Wciskaj w tym celu klawisz 1 (lub lewy trigger na padzie).
Gdy tylko wyrzucisz batarangi błyskawicznie obróć się, albowiem na trafienie w trzy pozostałe pytajniki #1 będziesz miał naprawdę niewiele czasu. Podobnie jak wcześniej, wybierz opcję szybkiego wyrzucania batarangów, naciskając rytmicznie klawisz 1 (lub lewy trigger). Jeżeli udało Ci się zmieścić w wyznaczonym limicie czasu, to wszystkie pytajniki powinny się wyłączyć. Popatrz teraz do góry i złap trofeum z pomocą pazura #2.
TROFEUM 28
Wykorzystywane gadżety: mroźny wybuch
Zbliż się do miejsca ukrycia trofeum od zachodniej strony. Wyjmij z inwentarza mroźny wybuch i użyj go do uszczelnienia rury, z której wydobywa się para #1. Nabierz teraz rozpędu i wykonaj w tym samym miejscu wślizg #2, docierając w ten sposób do pożądanego sekretu.
TROFEUM 29
Wykorzystywane gadżety: deszyfrator sekwencyjny
Odszukaj schody prowadzące na górny peron kolejki jednoszynowej #1. Po dotarciu na miejsce podejdź do wagonika kolejki, wyjmij z inwentarza deszyfrator sekwencyjny i użyj go na panelu sterowania #2.
Przystąp do mini-gry hakerskiej, układając hasło METROPOLIS #1. Możesz już wejść do wagonika i podnieść trofeum #2.
TROFEUM 30
Wykorzystywane gadżety: wybuchowy żel
Zbliż się do miejsca ukrycia trofeum od wschodniej strony. Odszukaj nadającą się do zniszczenia ścianę #1 i rozpyl na niej wybuchowy żel. Po udanej detonacji wejdź do niewielkiego pomieszczenia i podnieś trofeum #2.
TROFEUM 31
Wykorzystywane gadżety: deszyfrator sekwencyjny
Użyj deszyfratora sekwencyjnego na tutejszym panelu sterowania #1. Przystąp do mini-gry hakerskiej i doprowadź do ułożenia hasła INTELEKTUALNY #2. Możesz już zabrać trofeum z miejsca, które poprzednio było blokowane przez kraty.
TROFEUM 32
Wykorzystywane gadżety: deszyfrator sekwencyjny + wzmacniacz mocy deszyfratora, pazur
Zeskocz na najniższy poziom i ustaw się na północ od miejsca ukrycia trofeum. Wybierz z inwentarza deszyfrator sekwencyjny i wejdź w interakcję z tutejszym panelem sterowania #1. Przystąp do mini-gry hakerskiej, układając hasło PROMOWAĆ #2.
Możesz już skorzystać z wejścia do niewielkiego pomieszczenia #1. Obróć się tu w prawo, popatrz do góry i użyj pazura do złapania przyczepionego do sufitu trofeum #2.
TROFEUM 33
Wykorzystywane gadżety: wybuchowy żel
Zignoruj całkowicie wieżę wartowniczą i zbadaj obszar na południe od miejsca ukrycia trofeum. Powinieneś odnaleźć tu zabite deskami wejście, które należy zniszczyć z pomocą wybuchowego żelu #1 #2.
Po detonacji podejdź do nowo odblokowanego wejścia do szybu #1 i z niego skorzystaj. Przejdź przez szyb, docierając po kilku chwilach do wyjścia. Po opuszczeniu szybu powinieneś znaleźć się tuż obok trofeum #2.
TROFEUM 34
Wykorzystywane gadżety: pazur
Po dotarciu do trofeum powinieneś zauważyć, iż próba zbliżenia się do klatki każdorazowo doprowadza do jej automatycznego zamykania #1. Wycofaj się w rezultacie na odpowiednią odległość i następnie chwyć trofeum z użyciem pazura #2.
TROFEUM 35
Zlokalizowanie tego trofeum nie jest łatwe, albowiem znajduje się ono wewnątrz zawieszonego na wysokości wagonika kolejki jednoszynowej #1. Ustaw się na jednym z pobliskich punktów obserwacyjnych i załącz tryb detektywa celem ustalenia, że boczną ściankę wagonika można zniszczyć #2.
Nie musisz tu na szczęście specjalnie kombinować, gdyż wystarczy poszybować w stronę mało wytrzymałego obiektu #1. Zadbaj o to żeby Batman się z nim zderzył i następnie w zależności od potrzeby podciągnij się #2 lub pomóż sobie pazurem. Możesz już podnieść trofeum.
TROFEUM 36
Wykorzystywane gadżety: wybuchowy żel
Załącz tryb detektywa, dzięki czemu zauważysz, że drewnianą przeszkodę można zniszczyć z pomocą wybuchowego żelu #1. Po udanej detonacji podnieś trofeum #2.
TROFEUM 37
Podejdź do miejsca ukrycia trofeum od wschodu, a powinieneś zauważyć, że jest ono ukryte za siatką #1. Nabierz rozpędu i wykonaj w tym miejscu wślizg #2, dzięki czemu będziesz mógł je zdobyć.
TROFEUM 38
Rozwiązanie tej zagadki jest dość trudne i zakłada ono uaktywnienie trzech płyt naciskowych bez jednoczesnego dotykania innych ścian oraz elementów podłoża. Zacznij na dachu budynku (najlepiej stojąc na wieży ciśnień) dokładnie na wschód od klatki z trofeum #1 #2.
Poszybuj na zachód. Musisz kierować się w stronę płyty naciskowej znajdującej się na ścianie zachodniego budynku #1. Kluczem do sukcesu jest w tym przypadku odbicie się od ściany w połączeniu z uaktywnieniem płyty #2. W celu wykonania tej akcji musisz w ostatniej chwili puścić SPACJĘ (lub przycisk A na padzie) i szybko wcisnąć lewy przycisk myszy (lub przycisk X na padzie). Oczywiście tuż po tym jak Batman odbije się nie zapomnij ponownie wcisnąć i przytrzymać SPACJI (lub przycisku A), tak by wznowić proces szybowania.
Istotne jest to żeby od pierwszej płyty odbić się w miarę możliwości w jej górnej części, dzięki czemu łatwiej będzie Ci dotrzeć do kolejnej. Ta płyta znajduje się z kolei na ścianie wschodniego budynku #1, czyli tego, na którym rozpoczynałeś całą procedurę. Tak jak wcześniej, musisz we właściwym momencie puścić SPACJĘ (lub przycisk A na padzie) i wcisnąć lewy przycisk myszy (lub przycisk X) #2.
Ponownie poleć teraz na zachód, przy czym ostatnia trzecia płyta naciskowa znajduje się już na ziemi #1. Udane lądowanie nagrodzone zostanie możliwością wzięcia trofeum z klatki #2.
TROFEUM 39
Wykorzystywane gadżety: deszyfrator sekwencyjny
Przedostań się na dach budynku i rozejrzyj się za konsolą sterowania, do której można włamać się z użyciem deszyfratora sekwencyjnego #1. Przystąp do mini-gry hakerskiej, układając hasło MÓZGOWNICA #2. Możesz już zabrać trofeum z klatki.