Park Row - Trofea Batmana (16-23) | Zagadki w Batman Arkham City Batman: Arkham City poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
TROFEUM 16
Wykorzystywane gadżety: wybuchowy żel, batarang
Zagadka związana z tutejszym trofeum #1 jest skomplikowana i jednocześnie dość trudna do zaliczenia. Jeżeli załączysz tryb detektywa, to powinieneś zauważyć, że od klatki z sekretem wychodzą kable #2, które prowadzą aż do czterech różnych interaktywnych pytajników. Założeniem tej zagadki jest wyłączenie wszystkich czterech pytajników w krótkim przedziale czasu.
Do zniszczenia trzech z czterech pytajników posłuży nam wybuchowy żel. Zacznij od odszukania pytajnika zlokalizowanego na południowy-zachód od klatki, na jednym z niższych fragmentów dachu #1 #2. Rozpyl wybuchowy żel na pytajniku, ALE go jeszcze nie detonuj.
Drugi pytajnik znajduje się na tym samym poziomie co klatka, na zachód od miejsca ukrycia trofeum #1 #2.
W celu dotarcia do trzeciego pytajnika wybierz się na północ. Odnajdziesz go dość daleko od klatki #1 #2.
Po założeniu wszystkich trzech ładunków powróć w okolice klatki z trofeum. Ustaw się na jednym z tutejszych podwyższeń i dodatkowo w takiej pozycji by mieć przed sobą ignorowany do tej pory czwarty pytajnik (jest on za wysoko by rozpylić przy nim żel) #1. Zacznij się teraz po kolei obracać w stronę podłożonych wcześniej ładunków i sukcesywnie je z odległości detonuj #2. Zauważ jednocześnie, że w momencie zdetonowania pierwszego ładunku wystartował licznik upływu czasu.
Zdetonuj wszystkie trzy ładunki, po czym szybko wybierz z inwentarza zwykły batarang i rzuć nim w stronę ostatniego pytajnika #1. Jeżeli wszystkie te czynności odpowiednio szybko wykonałeś, to będziesz mógł zabrać trofeum z klatki #2.
TROFEUM 17
Rozwiązanie tej zagadki jest dość trudne i zakłada ono uaktywnienie trzech płyt naciskowych bez jednoczesnego dotykania innych ścian oraz elementów podłoża. Zacznij na dachu budynku (najlepiej stojąc na wieży ciśnień) dokładnie na północ od klatki z trofeum #1 #2.
Poszybuj na południe. Musisz kierować się w stronę płyty naciskowej znajdującej się na ścianie południowego budynku #1. Kluczem do sukcesu jest w tym przypadku odbicie się od ściany w połączeniu z uaktywnieniem płyty #2. W celu wykonania tej akcji musisz w ostatniej chwili puścić SPACJĘ (lub przycisk A na padzie) i szybko wcisnąć lewy przycisk myszy (lub przycisk X na padzie). Oczywiście tuż po tym jak Batman odbije się nie zapomnij ponownie wcisnąć i przytrzymać SPACJI (lub przycisku A na padzie), tak by wznowić proces szybowania.
Istotne jest to żeby od pierwszej płyty odbić się w miarę możliwości w jej górnej części, dzięki czemu łatwiej będzie Ci dotrzeć do kolejnej. Ta płyta znajduje się z kolei na ścianie północnego budynku #1, czyli tego, na którym rozpoczynałeś całą procedurę. Tak jak wcześniej, musisz we właściwym momencie puścić SPACJĘ (lub przycisk A na padzie) i wcisnąć lewy przycisk myszy (lub przycisk X na padzie) #2.
Ponownie poleć teraz na południe, przy czym ostatnia trzecia płyta naciskowa znajduje się już na ziemi #1. Prawdopodobnie znajdziesz się dość wysoko nad nią, tak więc dobrze wymierz moment kiedy puścić SPACJĘ (lub przycisk A na padzie) odpowiedzialną za szybowanie. Możesz już odebrać trofeum #2.
TROFEUM 18
Wykorzystywane gadżety: wybuchowy żel
Załącz tryb detektywa, dzięki czemu zauważysz, że drewnianą przeszkodę można zniszczyć z pomocą wybuchowego żelu #1. Po udanej detonacji podnieś trofeum #2.
TROFEUM 19
Wykorzystywane gadżety: deszyfrator sekwencyjny
Przedostań się na niższą partię dachu kościoła. Przygotuj sobie deszyfrator sekwencyjny i użyj go na znajdującym się tuż przy klatce panelu sterowania #1. W trakcie rozwiązywania mini-gry doprowadź do ułożenia hasła ANALITYCZNY #2, po czym zabierz trofeum z klatki.
TROFEUM 20
Zbadaj wąską alejkę za płotem, odnajdując miejsce, w którym można wykonać wślizg #1. Po przedostaniu się na drugą stronę podnieś trofeum #2.
TROFEUM 21
Wykorzystywane umiejętności: bomba pikująca, atak falą uderzeniową
Wykorzystywane gadżety: batarang
Zagadka związana z tym trofeum jest dość nietypowa, a to dlatego, że wymaga ona uderzenia w znajdującą się przy klatce płytę naciskową z ogromną siłą. Zacznij w rezultacie od wybrania się na jeden z punktów obserwacyjnych zlokalizowanych na południowy-wschód od klatki #1 #2.
Poszybuj w stronę płyty naciskowej, ale po chwili przytrzymaj dodatkowo lewy CTRL (lub prawy trigger na padzie) celem uaktywnienia umiejętności bomba pikująca #1. Tuż po uderzeniu w płytę wciśnij dodatkowo środkowy przycisk myszy (lub przycisk B na padzie) celem uaktywnienia umiejętności o nazwie atak falą uderzeniową. Jeżeli wszystko wykonałeś zgodnie z planem, to zapalą się wszystkie strzałki #2. Jeżeli uaktywni się jedynie część z nich, to będzie to oznaczało, że uderzenie było zbyt słabe i w takiej sytuacji należy powtórzyć wszystkie ruchy (upewnij się, że wybrałeś wysoko położony punkt startu i że miałeś możliwie jak najdłużej załączoną bombę pikującą).
Pozostań na płycie naciskowej, na której wylądowałeś i rzuć zwykłym batarangiem w interaktywny pytajnik, który powinien się zapalić #1. Możesz już zabrać trofeum z otwartej klatki #2.
TROFEUM 22
Wykorzystywane gadżety: mroźny wybuch
Podejdź do miejsca ukrycia trofeum od północnej strony. Wybierz z inwentarza mroźny wybuch i użyj go do uszczelnienia rury, z której wydobywa się para #1. Nabierz teraz rozpędu i wykonaj tu wślizg #2, dzięki czemu znajdziesz się przy sekrecie.
TROFEUM 23
Wykorzystywane gadżety: deszyfrator sekwencyjny + wzmacniacz mocy deszyfratora + wzmacniacz zasięgu deszyfratora
Podejdź do miejsca ukrycia trofeum od wschodniej strony. Wybierz z inwentarza deszyfrator sekwencyjny i wejdź w interakcję z widocznym po prawej stronie panelem sterowania #1. Przystąp do mini-gry hakerskiej, doprowadzając do ułożenia hasła WPUSZCZENIE #2. Możesz już wejść do nowo odblokowanego obszaru i zabrać trofeum.