Vulpis, bohater Zielonoskórych w Hex Commander poradnik Hex Commander
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Vulpis to nietypowy bohater, który jest niezwykle groźny na polu bitwy. Potrafi szybko się poruszać i rzucać swoimi nożami na odległość 3 pól. Czyni go to bardzo niebezpiecznym wrogiem. Początkowa wartość pancerza nie jest wysoka, choć ma świetną ochronę przed atakami dystansowymi.
Największą zaletą jest system ruchu. Vulpis tworzy iluzję, w momencie gdy opuści pole, na którym zaczynał turę. Po wykonaniu ruchu oraz ataku, może cofnąć się do iluzji. Zanim to zrobi, może też poruszyć się iluzją w inne miejsce i wtedy przenieść się z powrotem. Czyni go to bardzo mobilną i defensywną jednostką. Może uderzyć silnego wroga i uciec unikając ataku wroga w następnej turze.
Vulpis'a można ulepszyć o następujące umiejętności:
- Trening osobisty. Podnosi statystki, tak jak w przypadku ulepszania konkretnych oddziałów. Przede wszystkim rośnie jego ochrona przed atakami oraz zadawane obrażenia. Vulpis na maksymalnym poziomie może mieć nawet 150 punktów życia i zadawać 100 punktów obrażeń. Tym bohaterem będziesz kierował bardzo często, więc warto rozwinąć ta umiejętność.
- Regeneracja. Bardzo przydatna umiejętność, choć Vulpis nie walczy w pierwszej linii i może łatwo uciec. Mimo wszystko, jest to bardzo przydatna umiejętność i warto zainwestować chociaż w jeden poziom. Frakcja zielonoskórych nie ma jednostek leczących, więc regeneracja twoich bohaterów jest bardzo ważna.
- Przebicie pancerza. Vulpis jest w stanie podnieść swoje możliwości przebicia pancerza na jeszcze większą wartość. Jest to niezwykle przydatna umiejętność, choć bazowe 50% to i tak dużo, ale zadanie obrażeń z możliwością ominięcia 100% pancerza jest jeszcze lepsze. Warto sukcesywnie rozwijać tą umiejętność.
- Dodatkowe złoto. Każda misja i zwycięstwo będzie nagradzane większą ilością złota. Warto wykupić kilka poziomów, zwłaszcza jeśli cierpisz na braki w złocie.
- Zasięg magii. Zwiększa zasięg zwojów i eliksirów, które możesz używać w czasie bitwy.
- Liczba czarów. Podnosi limit czarów lub eliksirów, których możesz użyć podczas jednej tury.