Misja 2 - Szafirowy Potok | Kampania Elfów w Hex Commander poradnik Hex Commander
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Arcaene wyrusza na w podróż do Kręgu Druidów, ale po drodze natrafia na duża gromadę agresywnych zwierząt.
Misje rozpoczynasz na południu, na lewej stronie rzeki (1). Tuż obok twoich pozycji jest portal, który warto wykorzystać do przywołania oddziałów walczących na dystans.
W pierwszej części misji będziesz walczył z krasnoludzkimi Dzikami. Posiadają zdolność szarży oraz regenerację zdrowia, a w tej misji mogą pływać (poruszają się po polach rzeki). Dlatego warto jak najszybciej eliminować Dziki pojedynczo. Możesz poczekać na nich w lesie, przez co nie wykorzystają bonusu do ataku wynikającego z szarży a twoje oddziały zyskają na dodatkowej ochronie (1). Możesz też wyjść z inicjatywą i jak najszybciej zniszczyć wroga, zanim zacznie zbliżać się do lasu. Następnie umieść swoje wojska tuż nad portalem i odeprzyj drugą grupę Dzików oraz Wilków z północy (2). Jeśli to możliwe, trzymaj oddziały w lesie i otocz Dziki, które znajdą się na brzegu. Arcaene może jednym atakiem pozbyć się Wilków, a Wojownicy niech walczą z Dzikami.
Ostatnia część misji to walka z potężnym Niedźwiedziem (3). Otrzymasz dodatkowe oddziały łuczników a w skrzyni przed tawerną znajdziesz eliksir z trucizna (wzmocnienie ataku jednostki) oraz trochę złota. Skorzystaj ze wzmocnienie tylko, jeśli masz mało jednostek. Niedźwiedzia można pokonać w dość prosty sposób. Ustaw dwa oddziały Wojowników w lesie, tuż przy polanie. Za wielkim głazem oraz na drodze poniżej ustaw łuczników, tak aby mieli linię strzału przed pozycjami twoich żołnierzy. Teraz poczekaj na przeciwnika i zacznij z nim walczyć. Jeśli twoi żołnierze w lesie będą mieli mało punktów życia, zamień oddziały miejscami. Las zapewni im dodatkową ochronę, łucznicy dokończą dzieła.