Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 27 - Forteca Dar - Dar | Kampania w Hex Commander poradnik Hex Commander

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Przed tobą nietypowa misja. Dla odmiany nie masz pokonać wszystkich przeciwników a dostać się do fortecy na północy mapy.

Twój oddział składa się z 5 jednostek - Dwóch bohaterów oraz trzech Magów - Misja 27 - Forteca Dar - Dar | Kampania w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

Twój oddział składa się z 5 jednostek - Dwóch bohaterów oraz trzech Magów. Jeden z Magów musi dostać się do portalu w Krasnoludzkim forcie. Tylko w takim wypadku misja zakończy się sukcesem. Przez cały czas garnizon będzie odpierał ataki wroga, ale tym nie musisz się martwić. Twój grupa znajduje się daleko na południu, przy nieaktywnym portalu (1). Szybko natrafisz na nowego przeciwnika, którym jest Golem Lawy. Posiada potężny atak wręcz i jest odporny na magię, ale tak jak Kawaleria nie możesz wejść do lasu. Możesz to wykorzystać, aby łatwo przed nim uciec. Jeśli zdecydujesz się na walkę, postaraj się go zlikwidować w jednej turze. Koniecznie wykorzystaj Szarżę Percival'a i zaatakuj wszystkimi jednostkami.

Teraz zbliż się do mostu. Po drugiej stronie (2) czekają na ciebie kolejne Golemy. Nie zaczną wchodzić na most, gdzie zaatakujesz je pojedynczo. Wykorzystaj poprzednią taktykę i uderz jednocześnie wszystkimi jednostkami. Teraz czas dostać się do fortecy. Na zachodzie i wzdłuż drogi czai się masa wrogich Szkieletów i Golemów (czerwone strzałki). Przebicie się przez te oddziały jest raczej niemożliwe. Możesz obrać dwie trasy bezpośrednio na północ (3). Lewa stronę jest trochę szybsza, ale natrafisz na oddziały wroga. Szkielety nie są zmartwieniem w małych ilościach. Możesz ich zamrozić, a Magowie mogą się ruszyć i zaatakować, więc nie stracisz czasu na ich unieruchomienie. Prawa ścieżka jest dłuższa, ale unikniesz kontaktu z wieloma przeciwnikami. Potem pozostaje już tylko wkroczenie do twierdzy (4) i podejście dowolnym Magiem do portalu.

Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie) będzie oznaczać znacznie większe ilości przeciwników. Wykorzystaj poprzednią strategię i nie nawiązuj walki z wrogami, skracaj drogę przez lasy i dostań się do zamku od wschodniej strony. Ilość wrogów może przytłaczać obrońców w forcie, więc jeśli będziesz się ociągał to przyjdzie ci do walki pod zamkiem. Wykorzystaj doświadczenie z poprzednich poziomów trudności i postaraj się dojść w jak najkrótszym czasie.