Misja 1 - Złe wieści | Kampania w Hex Commander poradnik Hex Commander
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Pierwsza misja w kampanii jest o tyle trudna, ponieważ musisz polegać na jednostkach początkowych i możesz przyzwać tylko jeden oddział Milicji. Będziesz posługiwał się przede wszystkim jednostką bohatera, aby pokonać goblinów.
Sytuacja na planszy wygląda nieciekawie. Tuż przy twojej lokacji startowej jest kilka oddziałów wilków, ale również teleport. Wykorzystaj przewagę lasów, przywołaj jednostki za plecami wilków i pokonaj wrogów. Zbierz przedmioty ze skrzyni swoim bohaterem i w razie potrzeby ulecz swoich żołnierzy. Potem nastąpi kontratak z południa. Twój bohater powinien pokonać większość oddziałów wykorzystując szarżę.
Następnie zaatakuj grupę wrogów przed mostem. Postaraj się zaatakować najbardziej wysunięty oddział i uderzyć całą armią, gdy reszta wrogów się zbliży. Ostatki przeciwników są po drugiej stronie mostu, dlatego najlepiej jest walczyć najsilniejszą jednostką na moście. Do tego celu najlepsza jest kawaleria.
Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie). Ilość przeciwników znacznie się zwiększy, przede wszystkim musisz pokonać znacznie większą ilość wilków. Wrogowie przy moście będą bardziej doświadczeni, a od północy kilka oddziałów będzie próbować przeprawić się przez płyciznę na rzece. Najtrudniej będzie pokonać liczną armię nadciągającą drogą z północnego-wschodu. Tutaj również kluczem jest powstrzymanie wroga na moście, przy wsparciu jednostek dystansowych i piechoty/kawalerii.