Misja 12 - Kłopoty z wywernami | Kampania Krasnoludów w Hex Commander poradnik Hex Commander
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Zanim wyruszysz w dalszą drogą, musisz uporać z wywernami, które zagrażają Thaldrom.
Przed tobą misja oczyszczenia rejonu z zielonoskórych, z zwłaszcza wywern. Dla twoich wojsk, są one dużym zagrożeniem. Twoja ciężkozbrojna piechota najbardziej ucierpi od ich kwasu, bardziej niż od ataków bezpośrednich.
W tej misji niezmiernie przydatny będzie Karric oraz jego pierwszy, unieruchamiający atak, oraz Thurvid, który spowolni wrogów przy pomocy ataków dystansowych. Staraj się zawsze zatrzymać pochód jednostek na przedzie (1), gdy są tuż przy klifie lub lesie. Najpierw uderzy na ciebie grupa z północy oraz pobliskie wywerny (2). W miedzy czasie ruszy druga grupa z południa (3). Moździerz pozostaw na swoim miejscu. Przyda się do odparcia wrogów z południa.
Trzymaj się taktyki zatrzymywania wrogów i używaj strzelców do neutralizacji wrogich łuczników oraz wywern. Dzięki temu, nie będziesz musiał wysuwać swoich oddziałów na przód i zyskasz sporo cennego czasu. W pobliskiej skrzyni są mikstury regeneracyjne, które możesz użyć na oddziały zaatakowane przez wywerny. Zalecam użycie ich na bohaterach lub ciężkozbrojnej piechocie. Wróg ma tendencję do atakowania słabszych oddziałów, niż bohaterów. Wykorzystaj piechotę jako wabik i trzymaj ich przed bohaterami.