Mag bojowy, jednostki Zielonoskórych w Hex Commander poradnik Hex Commander
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Magowie każdej nacji to wyjątkowe i mocne jednostki. Wersja goblinów jest bardzo silna, zwłaszcza po ulepszeniu na wyższe poziomy. Warto zainwestować w lepsze wersje magów. Na początku zdaje 30 obrażeń, a potem może zadać aż 80. Największa zaletą tej jednostki jest ignorowanie pancerza podczas ataku. Dzięki temu, możesz szybko powalić nawet silne jednostki w ufortyfikowanych pozycjach. Jest to najgroźniejsza jednostka podczas oblężenia. Posiada zasięg aż 5 pól, choć musi mieć widzieć wroga (w przeciwieństwie do magów ludzi). Jest to najlepsza jednostka do walki z ciężko opancerzonymi przeciwnikami. Magowie mają bardzo mało punktów życia, a oddział składa się z 3 magów (na 5 poziomie z 4 osoób), przez po otrzymaniu obrażeń wartość bojowa oddziału maleje.