Misja 14 - Wykręcone wzgórza | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander poradnik Hex Commander
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Armia zielonoskórych dociera do ukrytej enklawy elfów. Zanim rozprawisz się z Neriyą, musisz pokonać jej obrońców.
Zanim dotrzesz na bariery chroniącej elfiego bohatera, musisz pokonać zastęp jej obrońców złożonych z różnej maści jednostek. Wojska wroga są rozlokowane w trzech częściach: na wzniesieniu, na moście oraz wokół kamiennego kręgu.
Zaczynasz misję tuz przy moście, na zachodniej stronie półwyspu (1). W tej części są rozlokowane liczne oddziały łuczników i magów. Szybko wykorzystasz Iludsa, który rozprawi się z magami oraz kapłankami wroga.
Na wzniesieniu jest jedna wieża, która może być dużym utrapieniem dla twoich wojsk (2). Postaraj się wykorzystać wszystkie dostępne środki, aby wyeliminować obrońcę i zająć tą pozycję. Gdy oczyścisz wieżę, wyślij tam smoka. Jego atak zostanie wzmocniony przez ulokowanie go na wyższej pozycji. Pamiętaj, o eliminacji jednostek leczących, które prędzej czy później będą twoją zmorą.
Atak drugiej fali twoich wojsk nadejdzie z południa (3). Ta część armii składa się z jednostek walczących oraz Szamanów. Ci drudzy powinni wzmocnić oddziały na pierwszej linii, aby dłużej walczyć na froncie. Do walki szybko dołączy Golem Wody, który jest niebezpiecznym przeciwnikiem. Posiada bardzo dużą ilość punktów życia, dobry pancerz oraz regenerację życia 25 punktów na turę. Do szybkiej eliminacji będziesz potrzebował grupy jednostek oraz podpalenia przez smoka. W ten sposób zredukujesz jego zdolność regeneracji (jeśli włączysz do swojej armii Wywernę, jej atak zablokuje regenerację na kilka tur).
Po wyczyszczeniu wzniesienia oraz mostu, czas na wojska przed kamiennym kręgiem (4). Zazwyczaj, jednostki wroga wyruszą naprzeciw twojej armii co ułatwi walkę. Zbierz większość swoich oddziałów walczących na dystans w pobliże mostu i rozpraw się z kolejnym jednostkami wroga bez większych problemów, wykorzystując zmasowany atak swojej armii.