Misja 18 - Gor Zubul |Kampania' w Hex Commander poradnik Hex Commander
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Czas zdobyć stolicę goblinów! Jest to długie zadanie, które polega na pokonaniu kilku linii obronnych wroga. Otrzymasz jednak spore wsparcie ze strony Krasnoludów, których siła i liczebności w zupełności wystarczają na wykonanie tego zadania.
Na początek oczyść teren wokół portalu w lesie i kontratak wroga z południowego zachodu oraz odeprzyj atak Wilków na wschodzie na grupę Krasnoludów. Dopiero wtedy zacznij przemieszczać swoje wojska w stronę wież (niebieskie strzałki) przed pierwszą linią fortyfikacji. Łucznicy na tych wieżach będą sporym problemem (czerwone kółka), ale wykorzystanie swojego bohatera-maga oraz przyzwanie dwóch dodatkowych Magów zniwelują zagrożenie. Możesz ich zniszczyć tylko przy użyciu borni dystansowych, więc sprowadź machiny oblężnicze oraz Strzelców, aby się ich definitywnie pozbyć. Teraz możesz zebrać skrzynie z przydatnymi zwojami Szału.
Pierwsza linia murów, posiada Magów Bojowych oraz łuczników na wieżach. Zbierz swoje wojska przed murami, ale poza zasięgiem jednostek. Przeciwnik najczęściej wyśle swoje wojska zza murów do kontraktu na twoje jednostki (duża czerwone strzałka). Wykorzystaj wojska krasnoludów do szybkiej eliminacji przeciwników. Korzystaj z Dzików oraz Bereskerów, ponieważ mają zdolność regeneracji i zadają dużo obrażeń. Możesz przyzwać jednego Maga w portalu za murami, do zamrażania wrogów, ale tylko w sytuacji, gdy nie ma wielu przeciwników w pobliżu. Kluczem jest jednoczesny atak Magami na jednostki wroga na murach i podejście piechotą oraz artylerią pod mury na zasięg ataku. Inaczej Łucznicy i Magowie Bojowi goblinów zdziesiątkują twoje wojska.
Zostało jeszcze 42% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie