Misja 22 - Wrota Alvina | Kampania w Hex Commander poradnik Hex Commander
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Kolejna wymagająca misja, w które musisz wykazać się swoimi umiejętnościami. Dowodzisz jednostkami, które zdobyłeś w poprzedniej misji. Balisty i Kapłanka nie mogą zginąć i są niezbędne do ukończenia zadania.
Scenariusz rozpoczynasz tuż przy zamku, w którym broniłeś się w poprzedniej misji. Musisz oczyścić mury i bramę na zachodzie. Masz do dyspozycji 3 Balisty oraz Kapłankę, która potrafi zginąć od jednego ataku Łuczników wroga. Musisz ją trzymać ciągle na tyłach, z dala od wrogów. Podobnie jest z Balistami, jednak te mogą eliminować jednostki z dużej odległości. Również w tej misji nie możesz korzystać z portalu. Przydadzą się tobie zwoje ze Szkieletami, Szał lub błyskawica do eliminacji Balist wroga, Deszcz Ognia do niszczenia grup jednostek.
Na początku poczekaj aż wrogowie sami do ciebie podejdą (1). Wykorzystaj swojego bohatera do ataku na wrogów znajdujących się w otwartym terenie. Poczekaj też aż podejdą do ciebie łucznicy od strony rzeki (wschodnia strzałka). Teraz rozstaw swoje balisty za lasem, w Kapłankę ukryj między drzewami (2). Pamiętaj, że może się ona sama leczyć. Poczekaj aż grupa wrogów sama cię zaatakuje (strzałki)i staraj się zawsze blokować dostęp do Balist swoim bohaterem. W pierwszej kolejności eliminuj Łuczników.
Teraz podejdź do dużego głazu i znów ustaw Balisty w linii (3). Wróg wyśle jednostki spod murów do kontrataku i często będzie wykorzystywał las na zboczu, aby się do ciebie zbliżyć (strzałki). Po uporaniu się z tą grupą, musisz podejść bliżej murów (4). Pokonanie balist polega najpierw na odciągnięciu ich uwagi. Twój bohater pod bramą powinien być poza ich zasięgiem, co może zwabić ich do zejścia z murów. Możesz też wykorzystać zwoje i przyzwać Szkielety na mury, przejąć lub pozbawić Kontroli nad wrogimi Balistami lub po prostu użyć Błyskawic. Teraz możesz bez problemu ostrzelać wrogich Łuczników na umocnieniach.
Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności. To większa ilość wrogów w każdym miejscu. Nie ma tutaj dodatkowych kierunków ataku, jednak możesz spodziewać się znacznie większej ilości przeciwników, którzy zaatakują cię od tyłu. Możesz na nich zaczekać i rozprawić się z Łucznikami, zanim przejdziesz do marszu na główną bramę wroga. Bardzo przydatny będzie Deszcz Ognia, ponieważ przed i za bramą jest duża ilość wrogów, w tym wrogie Balisty. Najlepiej jest skupić się na powolnej eliminacji jednostek i czekać na wroga, niż samemu atakować. Nie podchodź swoim kapłanem za blisko. Elfy lubią korzystać z jednostek Łuczników, aby jednym atakiem pozbawić ją życia.