Misja 3 - Obrona Vraaktu | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander poradnik Hex Commander
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Po złączeniu sił, wojska goblinów pod wodzą Vulpis'a i smoka Agni muszą odeprzeć atak nieprzyjaciół.
Tym razem czeka cię obrona połączona z kontratakiem. Choć wojska ludzi będą nacierać z północy, to część pozycji wroga musi być oczyszczonych. Dzięki temu łatwiej będzie się bronić, jeśli odbijesz ufortyfikowane pozycje.
Rozpoczynasz na południu, gdzie skończyły się obie poprzednie misje (1). Są tutaj dwa teleporty, ale lepiej korzystać z północnego (2), ponieważ wojska od razu wkroczą do walki. Przyda się tobie jednostka dystansowa np. łucznicy lub magowie lub ciężka jednostka walcząca wręcz (najlepiej, aby to byli wojownicy orków). W jednej ze skrzyń jest zwój błyskawicy, który może zaraz się przydać.
Po pokonaniu grupy pikinierów, warto przemieścić swoje wojska dalej na północ, w stronę dwóch drewnianych wież (3). Są tutaj kusznicy, którzy będą razić twoje wojska. Nie tylko są sporym problemem, ale pilnują również wąskiego przesmyku, który będzie łatwo bronić. Możesz użyć zdobytego zwoju błyskawicy do szybkiego usunięcie jednego z nich, ale twój smok, Vulpis oraz łucznicy (lub wywerna), mogą szybko wyeliminować to zagrożenie.
Obstaw wieże swoimi ludźmi, choć umieszczenie bohaterów na tych pozycjach, też będzie dobrym pomysłem. Czeka cię odparcie ostatniej fali wroga (4). Nie będziesz miał problemów z walką przeciwko pikinierom, ale gdy kusznicy podejdą niżej będziesz musiał zmienić taktykę. Możesz atakować Vulpis'em z ukrycia albo wysłać smoka na flanki. W razie problemów, wycofaj się za wieże, i poczekaj aż nieprzyjaciel się zbliży.