Misja 6 - Ucieczka | Kampania w Hex Commander poradnik Hex Commander
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Kolejny raz, twoim celem będzie ochrona wieśniaków i zapewnienie im bezpieczeństwa podczas ewakuacji wioski. Choć opis misji mówi o ucieczce na południe, twoim celem będzie pokonanie wszystkich wrogów.
Scenariusz rozpoczynasz w wiosce (1) i masz do dyspozycji 3 jednostki Milicji oraz 2 oddziały Kuszników. Twoim pierwszym celem będzie przerzucenie wszystkich za most (2). Na południu (3), znajdują się oddziały sojuszników. Na normalnym poziomie trudności nie musisz im spieszyć na pomoc, ponieważ bohater tej armii poradzi sobie ze wszystkimi wrogami (czerwone strzałki). W jego pobliżu znajduje się skrzynia z dwoma zwojami (Anielska Tarcza i Wezwanie Nieumarłych), która nie jest warta zachodu. Będziesz musiał odciągnąć swojego bohatera od walki na wiele tur. Po ustawieniu wszystkich przy teleporcie, misję można rozegrać na dwa sposoby.
Zostało jeszcze 49% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie