Misja 27 - Pradawny podstęp | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander poradnik Hex Commander
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Armia zielonoskórych dociera do rzekomego miejsca pobytu Serith'a.
Jest to jedna z trudniejszych misji, jeśli nie masz ulepszonej armii, teleportu, ani nie chcesz używać żadnych eliksirów. Walka ze szkieletami i golemami będzie dość trudna. Wszystkie jednostki mają po prawie 200 punktów życia, a golemy są odporne na magie i zdają 150 obrażeń.
Twoja armia jest relatywnie mała (1) - kilka jednostek walczących wręcz i po jednym magu każdej rasy. Każdy z bohaterów będzie bardzo przydatny. Przeciwnik posiada dość silne, ale rozrzucone wojska. Pierwsza grupa jest łatwa do pokonania (2), ponieważ większość twoich wojsk jest blisko, a reszta wrogów dopiero zaczyna się przesuwać się w stronę twoich pozycji (3). Gaurg powinien zawsze atakować przynajmniej 2 przeciwników, Vulpis ma głównie na celu osłabianie oddalonych i najgroźniejszych wrogów oraz wycofanie się do swoich wojsk. Użyj smoka do dobicia najsłabszej jednostki, tak aby płomienie rozprzestrzeniły się na sąsiednie jednostki. Polecam wezwać przez portal jednostki dystansowe, najlepiej szamanów lub magów. Musisz zadawać bardzo dużo obrażeń, te jednostki najlepiej spełnią swoje zadanie.
Kluczem do sukcesu jest walka z jak najmniejszą ilością wrogów. Staraj się izolować jednostki przeciwnika oraz wykorzystaj fortyfikacje (2) i lasy. Jest to niezmiernie ważny element podczas walki z golemami. Prawie wszystkie jednostki w twojej armii nie przeżyją jednego ataku golemów (4), dlatego ważne jest, aby skupić swoje wysiłki. Niezbędny będzie tutaj szaman, który wzmocni twoje oddziały na pierwszej linii. Jeśli możesz zafundować sobie dodatkowe zwoje, to zakup zwój Tarczy lub wzmacniający atak, zwój Błyskawica albo Kontrola Umysłu będą tutaj w cenie. Gdyby wróg uderzał w większej ilości niż kilka jednostek, to lepiej jest wycofać trochę do tyłu swoje wojska, znaleźć dobre pozycje i podzielić siły atakujących.