Misja 3 - Oblężenie | Oblężenie w Hex Commander poradnik Hex Commander
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Twoim zadaniem jest obrona wioski oraz jednostek cywilnych. Wróg będzie atakował z wielu kierunków, ale jesteś w stanie odeprzeć gobliny bez większego wysiłku.
Misję rozpoczniesz tuż u bram wioski. Możesz przywołać dodatkowe oddziały z portalu po drugiej stronie rzeki. Wykorzystaj bohatera i kawalerię do kontrataku wojsk goblinów z wschodu, a resztę wyślij do obrony wioski przed atakami z północy i zachodu. Możesz też wysłać piechotę lub milicję do lasu, aby wykorzystać osłonę drzew przed atakmi wroga i zniwelować stratu od strzał przeciwnika.
W wiosce, kusznicy niech pozostaną na wieży. Będą w stanie razić każdego wroga wewnątrz wioski. Jednostki cywilne sprowadź pod wieżę i rozmieść je w barykadach. W ten sposób, jeśli jakiś wróg się przedrze, dłużej utrzymają się przy życiu. Te jednostki muszą po prostu przeżyć, chociaż z 1 punktem zdrowia. Wokół nich umieść pozostałe oddziały.
Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie). Wróg zyska dodatkowe jednostki na wschodzie i zachodzie. Nie wkroczą od razu do akcji, ale szybko odczujesz ich obecność. Później nastąpi atak z południa, gdzie gobliny będą forsować most. Jest to dodatkowa lokacja do obrony. Najlepiej jest ustawić tam swojego bohatera i sprowadzić resztę wojsk po oczyszczeniu pozostałych części wioski.