Misja 8 - Wiadomość do sojuszników | Kampania Krasnoludów w Hex Commander poradnik Hex Commander
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Czas wezwać sojuszników. Vahan chce dać specjalny sygnał, aby sprowadzić więcej krasnoludów przeciwko nieumarłym.
Zapalenie ognia, aby wezwać pozostałe wojska krasnoludów to najmniejszy problem. Jesteś atakowany przez wojska zielonoskórych. Największy problem będą stanowić wojownicy orków oraz ich szamani. Tych ostatnich powinieneś wyeliminować jako pierwszych, nawet ryzykując zdrowiem twoich żołnierzy.
Misje zaczynasz przy jednym z ognisk, na szycie południowo-wschodniego wzgórza. Jest to świetne miejsce na obronę (1). Pod twoją kontrolę zostaną oddane wszystkie pobliskie wojska. Ustaw strzelców na skraju urwiska (2) i nie wchodź do lasu (3). Ta pozycja pozwoli ci odeprzeć ataki wroga. Kluczowy jest tutaj Thurvid. Atakuj nim jednostki, które poruszają się drogą. W ten sposób zrobisz zator na drodze i spowolnisz ruch całej armii.
Wojska wroga będą narażone na atak twoich strzelców. Podobnie jak miotacz toporów, mają zasięg 5 pól oraz zadają wysokie obrażenia. Co ważniejsze, przebijają pancerz w 100%, więc zawsze zadają pełne obrażenia. Wykorzystaj ich zasięg oraz siłę ataku do jak najszybciej eliminacji szamanów, ponieważ zadają spore obrażenia na daleki dystans oraz mogą oni wzmacniać swoje oddziały.