Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 14 - Enalone | Kampania w Hex Commander poradnik Hex Commander

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Czas na zemstę! Atak na fortecę elfów będzie utrudniony - forteca jest duża i w dobrym miejscu, a elfy to mistrzowie łucznictwa. Prawie wszystkie ich jednostki, to oddziały walczące na dystans. Jednak Krasnoludy będą sprzymierzone z tobą w tej misji.

Zanim przejdziesz do ataku, będziesz musiał zniszczyć przednią straż - Misja 14 - Enalone | Kampania w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

Zanim przejdziesz do ataku, będziesz musiał zniszczyć przednią straż. Balisty strzegą mostu i uniemożliwiają Krasnoludom przeprawę. Do ich pokonania możesz wykorzystać zwoje w pobliskich skrzyniach i przyzwać szkielety obok ich pozycji do ataku z zaskoczenia. Może też przyzwać Magów z pobliskiego teleportu i zza drzew atakować wroga lub postawić na Kawalerię i zmasowaną szarżę.

Po zniszczeniu oddziału wroga przy moście czas na atak na fortecę. Krasnoludy będą powoli się przeprawiać. Synchronizuj swój szturm z ich wymarszem. Najniebezpieczniejszą jednostką, będzie Balista na wysuniętej wieży (czerwona obręcz). Zaatakuj Magami, przyzwij Szkielety na murach albo użyj zwoju Szał na tej jednostce. Od teraz atak będzie trochę prostszy i nie poniesiesz dużych strat.

Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie) ti nie tylko większa ilość obrońców w samym zamku, ale fale posiłków. Elfy otrzymają do trzech grup wsparcia. Najpierw uporaj się z grupą, która nadejdzie od twoich tyłów, na południu. Następnie uważaj na grupę z zachodu. Ostatnia grupa wejdzie do zamku z północnego wschodu.