Mag Elfów | Opis jednostek Elfów w Hex Commander poradnik Hex Commander
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Jest to specjalna klasa jednostek, która możesz rekrutować po wykupieniu dwóch budynków - najpierw Gildii Magów, a następnie Wieży Magów. Nie mogą jednak atakować oraz ignorować przeszkód terenowych tak jak Mag Ludzi. Posiadają bardzo duży zasięg ataku i mogą zadać obrażenia nawet po ruchu. Dodatkowo, ich umiejętność specjalna polega na osłabieniu jednostek wroga. W ten sposób zmniejszają zadawane obrażenia na 10 tur. Jako jednostka z frakcji Elfów, poruszają się szybciej w lesie.
To właśnie kombinacja tych cech, czyni z tego oddziału bardzo groźna kombinację. Mogą wyjść z lasu, zadać spore obrażenia i osłabić ewentualny kontratak wroga. Po ulepszeniu wzrasta atak oraz mogą nabyć pewną ilość pancerza i redukcji obrażeń. Nie są to tanie jednostki, posiadają wysoki koszt teleportacji i są bardzo wrażliwi na ostrzał wroga. W wielu misjach otrzymasz pod swoją komendą pewną ilość tych jednostek, ale czasem warto przyzwać dodatkowe oddziały. Koszt rekrutacji jest dość wysoki, zwłaszcza ulepszonych oddziałów. Podobnie jest z kosztem przywołania, bo musisz wydać aż 30 monet.