Misja 17 - Ścigana | Kampania Krasnoludów w Hex Commander poradnik Hex Commander
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Spotkanie z Ayiren nie doszło do skutku. Nadal jesteś skazany na walkę z elfami.
Po zajęciu wioski, przyszedł czas na jej obronę (1). Do twoje dyspozycji zostanie oddana przyzwoita armia wraz z pokaźną liczbą dzików bojowych. Główny kierunek natarcia, nastąpi z północy (2). Jednak na południu (3) oraz zachodzie (3), wróg wyśle małe oddziały. W tych miejscach ilość krasnoludów jest wystarczająca. Możesz pozostawić tam tylko po dwa oddziały strzelców i wojowników. Resztę przenieść do wojsk na północy.
Wykorzystaj siłę dzików, aby zniszczyć oddziały, które są blisko twoich pozycji. Pamiętaj, że nie mogą one wchodzić na pola z lasem oraz umocnienia. Następnie zajmij się wrogimi jednostkami w wieżach oraz fortyfikacjach tuż przy północnym portalu. W razie możliwości, obsadź wieże Karric'iem (4), aby mógł blokować wrogów z większej odległości. Ustaw działa tuz przed budynkami. Z tej pozycji, będą mieć dobre pole widzenia na jednostki nadchodzące od strony rzeki. Nie wychodź za bardzo do wroga, to on ma przyjść do ciebie. Po oczyszczeniu pierwszej fali wroga, zajmij jak najlepsze pozycje dla swoich strzelców i reszty wojsk.
Pośród oddziałów wroga, jest kilka kapłanek oraz magów, których atak osłabia jednostki (obniża wartość ataku na kilka tur). Te dwa typy wrogów, są twoim priorytetowym celem. Magowie najczęściej biorą na cel twoje dziki, o ile są w ich zasięgu. Jeśli zamierzasz zaatakować kapłanki, to najlepiej tak skoordynować atak, aby wyeliminować je w jednej turze. W ten sposób, twoje wysiłki nie spełzną na niczym.