Misja 13 - Zaklinacze wywern | Kampania Krasnoludów w Hex Commander poradnik Hex Commander
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Pozbycie cię wywern to połowa sukcesu. Teraz czas na rozprawienie się z treserami i zniszczenie wioski zielonoskórych.
Przed tobą intensywna misja, na małym obszarze. Będziesz walczył z orkami, głownie wojownikami oraz łucznikami. Są to wytrzymałe jednostki, które zadają sporo obrażeń. Masz jednak do dyspozycji ciężkie działa krasnoludzkie (1) oraz zwój tarczy w pobliskiej skrzyni.
Masz za zdanie pokonać wszystkich wrogów w tej wiosce. Najlepiej jest posuwać się powoli na przód, bez zbytniego pośpiechu. Na początku, warto zająć się łucznikami na dwóch wieżach (2) w pobliżu portalu i twoich pozycji startowych. Wykorzystaj strzelców, którzy zignorują premię do obrony dzięki fortyfikacji i wyeliminują łuczników. Uważaj jednak, ponieważ wróg szybko obsadza to miejsce nowymi jednostkami.
Zbliż się do wojowników wroga w fortyfikacjach (3), aby wywabić ich ze swoich pozycji. Następnie sam obsadź takie miejsca i zacznij walkę z wrogiem. Wykorzystaj swoich bohaterów, aby zablokować wąskie przejścia w wiosce (4) i spowolnić pochód wrogich wojsk. Czasem lepiej jest, aby oddział wroga złożony z jednego żołnierza, walczył z twoim oddziałem, niż pozbyć się takiej jednostki i otworzyć drogę dla świeżego oddziału, który jest w pełni sił. Zabierz się za eliminację wojowników w pierwszej kolejności, dzięki czemu twoja piechota bez problemu poradzi sobie z resztą orków.