Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 19 - Oblężenie Elunore | Kampania Elfów w Hex Commander poradnik Hex Commander

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Mag z poprzedniej misji był tylko zapowiedzią tego, z czym zmierzą się bohaterowie. Elunore jest oblężone przez armię ludzi.

Magowie próbują odebrać miecz Jegera - Misja 19 - Oblężenie Elunore | Kampania Elfów w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

Magowie próbują odebrać miecz Jeger'a. Ich armia oblega twój zamek i atakują z kilku stron. Przed tobą nietypowe wyzwanie. Konsystencja tej armii to trzy typy jednostek. Są to pikinierzy, katapulty oraz magowie w dużej ilości. Magowie ludzi potrafią razić na dużą odległość i zamrażać wrogie jednostki. Zawsze musisz ich atakować szybkimi jednostkami oraz posiadać przewagę liczebną.

Duża ilość szybkich jednostek, szybko poradzi sobie z jednostkami dystansowymi pod twoimi murami. - Misja 19 - Oblężenie Elunore | Kampania Elfów w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry
Duża ilość szybkich jednostek, szybko poradzi sobie z jednostkami dystansowymi pod twoimi murami.

Armia pod twoim dowodzeniem poradzi sobie z wyzwaniem. Ważna jest szybka reakcja na sytuację, w której się znajdujesz. Nie bój się opuścić mury zamku. Na jednej z linii jesteś do tego wręcz zachęcany. Grupa twoich bohaterów oraz jednorożców, aż się prosi o wykonanie kontrataku (1). Szarża na katapulty to pierwszy ruch jaki powinieneś wykonać. Dalej jest kilku pikinierów oraz magów. Ci drudzy są twoim celem priorytetowym. Zaatakuj całą grupą i obejdź pikinierów z boku, aby jak najszybciej zniwelować tą grupę. Jednorożce szybciej poruszają się w lesie, więc wykorzystaj tą przewagę, aby dostać się do Magów. Jeśli pozwoliłbyś podejść im pod muru, zamrozili by twoich magów, a ich eliminacja byłaby utrudniona.

Południowo-zachodnia brama powinna poradzić sobie bez wsparcia dodatkowych jednostek (2). Jednostki, które tam się znajdują bez problemu odeprą wroga. Balista powinna wyeliminować najpierw katapultę, a potem pikinierów szarżujących na bramę. Następnie wystarczy poczekać na magów, aby się zbliżyli. Mają oni tendencję do atakowania bramy, zamiast jednostek, więc wykorzystaj ten moment do przestawienia balisty. Możesz też wysłać swoich magów, ale utrzymanie przewagi liczebnej jest tutaj bardzo ważne.

Północno-wschodnia część zamku, będzie potrzebować twojej pomocy (3). Nie tylko stacjonuje tam mniej jednostek, ale samo umiejscowienie murów i drogi do bramy, jest dość niekorzystne. Balista wewnątrz murów nie jest w stanie pokonać wrogiej katapulty. Tutaj musisz po prostu czekać, aż twoja armia i bohaterowie oczyszczą swoje przedpole. Wtedy przypuść kontratak. Jeśli to możliwe, wycofaj swoje jednostki na dziedziniec, ale uważaj na ostrzał magów. Ignorują oni przeszkody terenowe.