Misja 10 - Stawka większa niż odkrycie | Kampania Krasnoludów w Hex Commander poradnik Hex Commander
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Karric chce podzielić się z tobą swoimi nowymi wynalazkami, ale odsiecz wojsk elfów zagraża tym planom.
Na chatę Karric'a zmierzają nowe oddziały elfów. Wróg będzie tam, gdzie walczyłeś w poprzedniej misji. Teraz Ty masz przewagę wzgórz oraz klifów. Co więcej, otrzymasz nowy typ jednostek - moździerz (1). Jest to unikatowa maszyna oblężnicza, ponieważ nie musi "widzieć" wroga, aby rozpocząć ostrzał. Wystarczy, że będzie w jego zasięgu. W tej misji, ta umiejętność będzie niezwykle użyteczna.
Wojska elfów zyskają na sile i liczebności w tej misji. Oprócz łuczników i wojowników cienia, do najeźdźców dołączą jednorożce (2). Wytrzymałe jednostki, zdolne do potężnej szarży oraz regeneracji obrażeń. Twoi strzelcy oraz moździerze, powinny wziąć na cel jednorożce w pierwszej kolejności. Następnie atakuj łuczników i na końcu piechotę wroga. Moździerze zostaw na pozycjach, ale strzelców wyślij do swoich wojsk przy teleporcie (3). Tam będą najbardziej potrzebni, aby powstrzymać natarcie elfów.
Wykorzystaj również Karric'a oraz Thurvid'a do spowolnienia ataku wroga - atakuj jednostki na drodze oraz w wąskich przesmykach (4). W ten sposób zrobisz "korek drogowy" i będziesz walczył z mniejszą ilością wrogów. Dodatkowo, elfy będą dłużej pod ostrzałem twoich jednostek. Pamiętaj, aby trzymać moździerze za lasami, aby nie dosięgły ich strzał wrogich łuczników.