Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 25 - Początek końca | Kampania Elfów w Hex Commander poradnik Hex Commander

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Do Sylvius'a i Arcaeny dołącza w końcu Arandur. Ich zadaniem jest odnalezienie Vivric'a.

Przed tobą wymagająca misja, w której będziesz dowodził przede wszystkim bohaterami - Misja 25 - Początek końca | Kampania Elfów w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

Przed tobą wymagająca misja, w której będziesz dowodził przede wszystkim bohaterami. Największym wyzwaniem będą golemy (czarny banner) i wywerny, ale nowa umiejętność Arandur'a nagnie zasady gry.

Rozpoczynasz w południowo-zachodnim krańcu mapy (1). Pierwszym wrogiem, którego napotkasz jest mroźny golem. Każdy golem jest obdarzony potężną tarczą, która czyni ich nietykalnymi. Jednak atak Arandur'a, choć nie zadaje obrażeń, to zdejmuje efekt tarczy i czyni ich wrażliwymi na ataki. Teraz Sylvius i Arcaena mogą go ubić. Tak samo wykończ następnego golema. Przed tobą znajduje się wywerna, ale twoi bohaterowie mogą ją bez problemu wykończyć. Arandur rozpoczyna misję, obdarzony potężnym eliksirem regeneracji oraz posiada odporność na magię, więc będzie łatwiej mu znieść wszelkie ataki wroga.

Możesz trochę zboczyć z drogi, aby zdobyć zawartość skrzyń (2). Zanim to zrobisz, wyeliminuj nachodzące wywerny. Arandur może użyć swoje zdolnością sojuszniku, aby zdjąć z takiej jednostki negatywne efekty np. oblanie kwasem lub zamrożenie.

Teraz czas podejść pod pierwszą bramę (3) - Misja 25 - Początek końca | Kampania Elfów w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

Teraz czas podejść pod pierwszą bramę (3). Możesz w prosty sposób poradzić sobie z obrońcami, poprzez uwięzienie jednostki atakiem Sylvius'a, gdy będzie pomiędzy bramami. Wykorzystaj fortyfikacje na swoją korzyść i poczekaj aż przeciwnik zejdzie z wieży. Jeśli tak się nie stanie, wyślij bohaterów aby w tej samej turze pozbyli się jednostek dystansowych na wieżach. Teraz możesz sam umieścić sowich bohaterów na podwyższeniu i odeprzeć kontratak wywern.

Ostatni etap to pokonanie wrogów w małym obozie na północ od portalu oraz garnizonu na południe (1). Możesz przyzwać dodatkowe jednostki, ale polecam przyzwanie jedynie kapłanki i to w sytuacji podbramkowej. W tym momencie balisty oraz mag dołączą do ciebie. Machiny oblężnicze mają w swoim zasięgu gobliny na murach, co czyni ich łatwym celem. Wystarczy ustawić się całą swoją armią w tym miejscu i czekać aż wrogowie będą bezmyślnie szarżować twoje pozycje.