Oblężenie Kamiennego Młota | Misja poboczna w Hex Commander poradnik Hex Commander
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Twoim zadaniem jest odbicie fortecy z rąk krasnoludów.
Jest to dość prosta misja, której celem jest pokonanie garnizonu i zdobycie fortu krasnoludów. Twoje główne siły znajdują się na zachód od zamku (1). Możesz przyzwać dodatkowe oddziały, ale warto zostawić tą możliwość na później. Zbierz skrzynie, która znajdują się nieopodal. Zawiera zwój wzmacniający atak oraz trochę złota. Wewnątrz zamku są dwa zwoje tarczy, a pod murami eliksir regeneracji. Przydadzą się tobie podczas wykonywania tej lub innych misji.
Na przedpolu zamku część twoich oddziałów nawiązała walkę z wrogiem i są wymieszani z oddziałami wroga (2). Ich głównym zadaniem powinna być eliminacja najsłabszych i najgroźniejszych oddziałów wroga. Tuż przy zachodniej wieży oraz przy południowo-zachodnim narożniku zamku znajdują się działa krasnoludów (3). Jeśli ich się szybko nie pozbędziesz, twoja armia w tym miejscu zostanie zdziesiątkowana. Następnie zabierz się za strzelców i jednocześnie połącz się z główną armią. Wykorzystaj magów do osłabienia strzelców na murach, a dopiero potem atakuj cele na przedpolu.
Po kilku turach, do walki dołączą jeńcy wewnątrz zamku (4). Te jednostki będą walczyć z wrogiem jako twoi sojusznicy, co znaczy, że nie masz pełnej kontroli nad ich ruchem i doborem celów. Warto teraz skorzystać z portalu i przyzwać jednostki do eliminacji machin oblężniczych wewnątrz murów, zwłaszcza moździerza. W miarę możliwość, przenieś część swoich oddziałów dystansowych na mury. Taka taktyka przyda się do obrony przed kontratakiem wojsk stacjonujących na południe od zamku (5).