Misja 20 - Powrót do Żelaznej Twierdzy | Kampania Krasnoludów w Hex Commander poradnik Hex Commander
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Powrót do domu nie okazał się zbyt szczęśliwy, ponieważ krasnoludy znów stają się celem ataku.
Na twierdzę krasnoludów znów przypuszczają atak orkowe i gobliny. Tym razem mają silniejsze wojska, bardziej zróżnicowane oraz pod dowództwem szamana Rorg'a.
Twoja obrona jest słabsza niż poprzednio. Tym razem na murach masz strzelców (1), zamiast dział, choć otrzymałeś kilka jednostek moździerzy (2). Twoje wojska dystansowe powinny w pierwszej kolejności wziąć na cel magów bojowych a potem łuczników. Magowie w pełni sił mogą zadać duże obrażenia i mocno przetrzebić twoją obronę. Na północnej wieży (3) pamiętaj aby atakować jednostki, które najbardziej zagrażają strzelcom. W to miejsce przemieścisz Karric'a po kilku turach.
Podobnie na wschodniej (4) i zachodniej (5) bramie - atakuj najpierw jednostki dystansowe, a potem pikinierów. Po większości ataków strzelców, jednostki wroga będą ledwo się trzymać. Zazwyczaj po ostrzale, jednostki pikinierów zostaną z małą ilością punktów życia oraz 1 żołnierzem. Taki oddział lepiej jest zostawić na później, dla twojej piechoty. Lepszym ruchem jest wykorzystać cennych strzelców na ostrzał jednostek o pełnym składzie osobowym.
Po kilku tutach pojawią się magowie rasy ludzkiej. Oprócz dwóch jednostek pojawi się również bohater o nietypowych umiejętnościach. Magowie ludzi mogą atakować, tak jak moździerze - nie muszą widzieć celu. Wyślij po jednym na każdą stronę twierdzy. Co najważniejsze, mogą zamrażać wrogów: przez 1 turę nie mogą się poruszać ani atakować. Nowy bohater, Alvius, może rzucać tarczę ochronę na sojuszników. Co więcej, dopóki ta tarcza jest aktywna, każdy przeciwnik, który zaatakuje taką jednostkę, zostanie zamrożony. Użyj tej umiejętności na frontowych oddziałach piechoty na wschodzie, a następnie na Karric'u, który broni się przed oddziałami dystansowymi na północnej wieży. Teraz pozostaje już tylko systematyczna eliminacja wrogów.