Misja 18 - Ukryty sad | Kampania Krasnoludów w Hex Commander poradnik Hex Commander
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Krasnoludy nadal ścigają Ayiren, choć jej wojska bronią ją zaciekle.
Czas pojmać Ayiren i przesłuchać w sprawie tajemniczych kamieni. Twoja armia rozpoczyna misję na zachodniej stronie wyspy (1). Wojska wroga dzielą się na dwie grupy: południową (2), która natychmiast ruszy na ciebie, oraz północną (3), która będzie bronić małej twierdzy.
Skup się na walce z południową grupą. Wojska z mostu, dziki, oraz reszta piechoty ma udać za bohaterami na południową stronę wyspy. Z tyłu zostanie tylko niewielką ilość oddziałów, która ma zatrzymać małe kontrataki. Jedyną akcją zaczepną, może być rajd przeciwko balistom wroga, które zdecydują się wyrusz na twoją armię.
Na południu, trzymaj dziki tuż przy brzegu, aby szybko mogły wejść do akcji (4). Tutaj znów największym wrogiem będą magowie. Wykorzystaj sowich bohaterów, aby powstrzymać atak wojowników cienia lub pokonać odsłonięte oddziały dystansowe wroga. Większość oddziałów elfów ruszy przeciwko twojej armii, ale mały garnizon będzie bronił Ayiren (5).
Postaraj się jak najszybciej obsadzić swoimi bohaterami obie zewnętrzne wieże. W ten sposób, łatwo wyeliminujesz łuczników wroga. Potrzebujesz jak najwięcej jednostek w tej części mapy, aby pokonać obrońców. Ayrien leczy sojuszników, ale najczęściej wybiera siebie na cel leczenia. Wykorzystaj jej słabość i zaatakuj ja Karric'iem. Kwas zrobi swoje, a ty w międzyczasie zniszczysz pozostałych obrońców.