Misja 11 -Bitwa o krąg Wywerny | Kampania Elfów w Hex Commander poradnik Hex Commander
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Po raz kolejny zmierzysz się z Vivric'iem, tym razem silniejszym i z większą ilością strażników.
Misję rozpoczynasz z Arcaene i Sylvius'em. W trzech przeciwległych częściach mapy są kapłanki, który będą bardzo przydatne podczas tej misji. Vivric jest otoczony Wywernami i przyzywa po dwie jednostki co kilka tur. Sam jest odporny na magię, osłabia przeciwników i przez prawie cały czas jest chroniony zwojem Boskiej Tarczy, przez co jest praktycznie nietykalny. Jego słabość, to brak możliwości ruchu i ataku w tej samej turze.
Pośrodku mapy są trzy skrzynie. Każda z nich zawiera trochę złota. Znajdziesz tam Eliksir Lekkich Stóp i Regeneracji oraz zwój zamrożenia. Mogą się przydać, ale zbliżenie się do nich (i przeżycie) będzie bardzo trudne.
Jedyny sposób na pokonanie Vivric'a, to zadanie obrażeń kiedy nie używa zwoju Tarczy. Okazję do ataku masz w turze, gdy Vivric przyzwie swoje bestie. W następnej turze znów, będzie posiadał nietykalność. Ukryj się w lesie, ustaw w pobliżu (najlepiej za lasem) kapłanki i skup się na magu. Bardzo przyda się tutaj eliksiry i zwoje, które zwiększą zadawane obrażenia.
Wróg zazwyczaj atakuje najbliższą jednostkę, które jest najgroźniejsza i naj bardziej wystawiona na ostrzał. Dlatego, warto wystawić Arcaene na zagrożone pozycje. Sylvius ma większy zasięg, więc ustaw go dalej w dobrze chronionej pozycji. Możesz też wykorzystać zwój Tarczy, który zdobyłeś w poprzedniej misji. Wtedy możesz atakować swoim bohaterem, nawet na otwartej przestrzeni. Możesz też użyć zwojów przyzywających jednostki. Dzięki, temu wróg rozłoży swoje siły na większą ilość jednostek. Wywerny atakuj tylko wtedy, gdy nie możesz zaatakować wrogiego Maga. Misja zakończy się tylko porażką Viviric'a.