Misja 12 - Passing the Village | Kampania Elfów w Hex Commander poradnik Hex Commander
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Arcaena i Sylvius natrafiają na małą wioskę pośród gór. Ich celem jest odnalezienie legendarnego miecza, jednak spotykają niespodziewanych gości.
Misję rozpoczynasz z małym oddziałem, złożonym z kilku jednostek i bohaterów (1). Zanim podejdziesz do wioski, sprawdź zawartość skrzyni, która jest obok lokacji startowej. Znajdziesz tam dwa większe eliksiry leczące oraz trochę monet. Teraz zbierz swoją armię tuż przed wejściem do wioski (2). Straż przednia najpierw cię wpuści, ale potem zacznie z tobą walczyć. Dlatego ważne, abyś miał swoich żołnierzy w jednej zwartej grupie.
Z całej wioski zaczną nacierać na ciebie oddziały wroga (3). Będą to głównie oddziały Milicji oraz Kusznicy. Jeśli jakiś oddział będzie blisko twoich łuczników, zaatakuj go Sylvius'em (unieruchomisz dany oddział) i ostrzelaj inne oddziały. W wiosce jest też portal oraz trzy skrzynie (każda zawiera zwój Błyskawicy).
Na normalnym poziomie trudności nie ma potrzeby przyzwania oddziałów pomocniczych, choć możesz wezwać jednostkę walczącą wręcz np. Jednorożca. Dzięki temu zapewnisz osłonę swoim jednostkom walczącym na odległość. Możesz też po prostu atakować i jednocześnie cofać się w stronę lasu. Łucznicy i Magowie mają spory zasięg, a zmasowany ostrzał zlikwiduje jednostki Kuszników lub Milicji. Z czasem dotrą posiłki wroga z zachodu i północy (4). Po pokonaniu tych oddziałów wygrasz misję.
Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności to walka z taka samą ilością oddziałów w wiosce, ale napotkasz większy opór od nadchodzących posiłków (4). Największym wyzwaniem będą Magowie na północy, ponieważ mogą zamrozić twoje jednostki. Musisz przystąpić do zdecydowanego i zmasowanego ataku, aby zniwelować ich przewagę. Jeśli będziesz atakował małymi grupami lub pojedynczymi jednostkami, nie uda ci się ich pokonać.