Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 4 - Anville | Kampania Krasnoludów w Hex Commander poradnik Hex Commander

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Krasnoludy docieraj do Anville, gdzie muszą zmierzyć się z atakiem goblinów.

W tej misji wróg posiada tylko dwa rodzaje wojsk: wilki oraz łucznicy goblinów - Misja 4 - Anville | Kampania Krasnoludów w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

W tej misji wróg posiada tylko dwa rodzaje wojsk: wilki oraz łucznicy goblinów. Twoim zadanie jest odeprzeć atak w wiosce Anville (1). Wróg naciera z 4 kierunków. Północne oraz wschodnie natarcie jest słabsze i mniej liczne. Wojska, które tam się znajdują, spokojnie odeprą atak w ciągu kilku tur.

Najwięcej pomocy potrzebuje południowa (2) i zachodnia strona (3) wioski. Najlepiej jest umieścić tam Thurvid'a, który będzie opóźniał pochód wroga. Bardzo ważne jest utrzymanie strzelców na tyłach, poza zasięgiem wroga, aby przeżyli jak najdłużej. Miotacze toporów posiadają duży zasięg ataku, więc warto ustawić ich wewnątrz wioski (4). Skorzystaj z osłony budynków, które blokują pole ostrzału.

W każdym wejściu do wioski są umocnienia, gdzie należy umieścić piechurów. W tych miejscach będą mogli długo walczyć z wilkami lub oprzeć się ostrzałowi goblińskich łuczników. W razie potrzeby sprowadź Vahan'a lub dodatkowych żołnierzy przez portal (na normalnym poziomie trudności, wojska początkowe powinny w zupełności wystarczyć do ukończenia misji). Gdy odeprzesz atak na północy i zachodzie, natychmiast przerelokuj wojska na najsłabszy odcinek frontu.