Misja 7 - Równina Audin | Kampania w Hex Commander poradnik Hex Commander
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Zdrada! Twoi sojusznicy obracają się przeciwko tobie. Sytuacja wydaje się beznadziejna, ale nieopodal czekają na ciebie posiłki. Wrogi bohater musi zostań zraniony, aby uciekł z pola walki. Potem musisz wybić armię wroga.
Twój bohater zaczyna misję w obozie wroga. Na normalnym poziomie trudności możesz rozprawić się z garnizonem obozu. Przyzwij 2-3 oddziały piechoty, najlepiej Pikinierów. Poradzą sobie z Kawalerią wroga, ale Kusznicy wroga szybko przetrzebią ich szeregi. Wykorzystaj Piechotę do ataku na ich pozycję. Kuszników na wieży nie możesz ruszyć atakami wręcz. Gdy wycofasz wszystkie jednostki z obozu, wróg rzuci się za tobą w pogoń (czerwone strzałki). Wykorzystaj sytuację do eliminacji wroga na otwartym polu.
Jednocześnie, nieopodal obozu na wschód, jest drugi portal oraz grupa twoich wojsk. Wkrótce będzie nacierać na nich jazda wroga z północy (duża czerwona strzałka). Ustaw pikinierów z przodu, a za nimi kuszników. Postaraj się stworzyć szczelną linię obrony.
Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie) to stawienie czoła dodatkowym grupom kawalerii z północy oraz większej liczbie kuszników w obozie wroga. Lepiej jest wycofać się z obozu i skupić na obronie w lesie, poniżej wschodniego teleportu. Możesz przyzwać dodatkową jednostkę Kawalerii, aby rozprawić się z większą ilością kuszników. Koniecznie ustaw Pikinierów w lesie. Jednostki nie tylko otrzymają bonus do obrony, ale zniwelują bonus do szarży dla wrogiej jazdy.