Mag Bojowy | Opis Jednostek Imperium w Hex Commander poradnik Hex Commander
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Mag Bojowy
Jest to specjalna klasa jednostek, która możesz rekrutować po wykupieniu dwóch budynków - najpierw Gildii Magów, a następnie Wieży Magów. Jest to najbardziej użyteczna jednostka, przez większą część kampanii, aż napotkasz wrogów odpornych na magię. Posiada aż 5 zalet: Zasięg ataku aż do 5 pół, na jego atak nie wpływają przeszkody terenowe, może się poruszyć i zaatakować, ilość obrażeń nie wpływa na atak (jest to tylko jeden człowiek, choć dość wątły; ma mało punktów zdrowia) i może zamrażać wrogów.
Te ostatnia cecha jest najprzydatniejszą w całej grze. Nieprzyjacielska jednostka nie może się poruszyć ani zaatakować po zamrażającym ataku Maga Bojowego. Grupa Magów może zatrzymać kilka oddziałów nieprzyjaciela lub zatrzymać wrogów w bramie fortu. Nie zadają jednak dużo obrażeń i są bardzo wrażliwi na ostrzał. Najlepiej jest ustawić ich za przeszkodami terenowymi np. za murami i stamtąd razić wrogów piorunami. Są niezstąpienie w eliminacji potężnych wrogów np. Orków, Krasnoludów, machin oblężniczych lub Magów. Przyda się praktycznie w każdej misji, zwłaszcza w sytuacji gdzie musisz się bronić i masz dostępnych obrońców od początku zadania. Koszt rekrutacji jest dość wysoki, ale przywołujesz ich tylko za 10 monet.