Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 5 - Ziemie ludzi | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander poradnik Hex Commander

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Na drodze do ziemi orków, armia goblinów musi przekroczyć ziemie ludzi i zmierzyć się z ich wojskami.

Nie jest to trudna misja, a raczej małe wprowadzenie wilków, zmienionej jednostki w armii zielonoskórych - Misja 5 - Ziemie ludzi | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

Nie jest to trudna misja, a raczej małe wprowadzenie wilków, zmienionej jednostki w armii zielonoskórych. Wilki zyskały umiejętność spowalniania wrogów, dzięki czemu poruszają się wolniej przez kilka tur. Jest to szczególnie przydatne przeciwko jednostką z zdolnością szarża.

Misje rozpoczynasz na południu, tuż przy portalu (1). Tuż naprzeciwko twoich wojsk, czeka wroga kawaleria (2). Musisz działać szybko, aby ich szarża nie zmiotła twoich oddziałów. Zaatakuj jak najszybciej wysuniętą grupę, otocz jeźdźców i postaraj się osłabić kolejne jednostki. Agni oraz Vulpis najlepiej nadają się do ataku na druga linię kawalerii.

Wywernami zaatakuj już osłabione oddziały, które mają około 30 punktów życia. Po ataku powinny mieć poniżej 25, dzięki czemu kwas wykończy ich jeszcze w tej samej turze. Możesz też zaatakować najzdrowsze jednostki. Ten sposób ułatwi walkę z przeciwnikiem w kolejnej turze.

Gdy skończysz walczyć z kawalerią i zbliżysz się do ukrytej grupy goblinów, oba oddziały uaktywnią się i zaczną walczyć z wrogiem jako twój sojusznik (3). Nie masz nad nimi kontroli, ale będą aktywnie walczyć z wrogiem. Możesz ułatwić ich zadanie i przypieczętować los ludzi, wspomagając swoich sojuszników. Użyj drugiego portalu (4) do przywołania dodatkowych jednostek, jeśli północna grupa sojuszników sobie nie poradzi.

Wróg ma ostatnie oddziały nad rzeką (5), które zmierzają z w twoją stronę. Czasem udaje mu się wygrać z goblinami w tej części, przez co i tak będziesz musiał stawić im czoła. Jednak najczęściej sojusznik wygrywa tą potyczkę, ale znacznie osłabia oddziały wroga. Wystarczy zająć się niedobitkami i zakończyć misje.