Misja 16 - Esadorei | Kampania Krasnoludów w Hex Commander poradnik Hex Commander
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Krasnoludy docierają do wioski elfów, licząc na spotkanie z ich przywódcą.
Zamiast rozmów pokojowych, czeka cię kolejna seria potyczek z wojakami elfów. Zajęcie wioski będzie problematyczne w pierwszych turach. Wróg wyśle do boju balisty, ciężkie maszyny oblężnicze, zdolne do ataku na daleki dystans.
Twoje wojska są umiejscowione na zachodniej stronie wioski (1). Wykorzystaj oddziały strzelców do pozbycia się wrogich łuczników na wieżach (2). Twoi bohaterowie znów będą blokować ruch wojsk pomiędzy wysokimi budynkami (3), skutecznie unieruchamiając armię elfów. Na pierwszy ogień zawsze bierz łuczników oraz balisty. Elfy specjalizują się w jednostkach dystansowych, a ich łucznicy mogą sporo namieszać. Pamiętaj, że w pobliskich skrzyniach jest eliksir trucizny oraz swój tarczy. Masz dużą przewagę nad wrogiem, wystarczy, że powoli będziesz kierował się w stronę wioski, korzystając z lasów oraz przewagi twoich strzelców nad wrogiem.
Po kilku turach, do twoje armii dołączy druga grupa krasnoludów (4). Zaatakują wioskę od wschodniej strony. Będą to oddziały strzelców oraz dzików bojowych.
Dziki, to krasnoludzka wersja elfich jednorożców. Silne zwierzęta, o dużej wytrzymałości oraz sile ataku, z możliwością regeneracji oraz atrybutem szarży. Nie mogą jednak wchodzić do lasu lub fortyfikacji. Bez problemu przedrą się przez pierwszą linię obrony elfów. Nie musisz się martwić o wojska sojusznika, dość szybko dostaną się do centrum wioski (5). Poczekaj na ich wojska, aby wspólnie zaatakować siły elfów na północy. Unikaj pola ostrzału balist, które skutecznie przetrzebią twoje siły. Możesz użyć teleportu na północy, aby w odpowiedni momencie sprowadzić dodatkowe wojska na tyłach wojsk wroga.