Misja 16 - Winowajcy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander poradnik Hex Commander
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Pokonanie nieprzyjacielskiego herosa to duży sukces, ale atmosfera zwycięstwa nie trwa długo. Nadciąga nowy wróg!
W tym scenariuszy zmierzysz się z silnym oddziałem armii krasnoludów. Przeciwnik będzie atakował dwoma grupami. W szeregach twojej armii są Pikinierzy (1). Te jednostki zatrzymają szarżę Dzików Bojowych (2) i będą najskuteczniejszymi pogromcami tych bestii. Pokonanie tej fali jest bardzo ważne, inaczej znajdą się na tyłach twoich wojsk, które będą niezbędne do ukończenia tej misji.
Na północy (3) oraz zachodzie (4) są dwa mosty z portalami oraz wieżami. Są to idealne lokacje do obrony. W tych miejscach będziesz mógł z łatwością pokonać nadciągające wojska armii krasnoludów. Druga grupa to głównie ciężko opancerzeni wojownicy, ale twoim Magowie szybko sobie poradzą nawet z tak silnym wrogiem. Dla ułatwienia życia, warto tylko osłabić jednostkę na pierwszej linii i zredukować liczebność do 1 żołnierza. Następnie, wystarczy niszczyć oddziały na tyłach. W ten sposób zaoszczędzisz sobie kłopotów (oraz więcej oddziałów przeżyje misję).
Dodatkowo, wykorzystaj Szamanów i wzmocnij oddziały walczące wręcz na moście, aby uchronić ich od utraty punktów zdrowia. Pola z mostem oferują bonus do obrony, więc utrzymanie przy życiu twoich orków i goblinów będzie o wiele prostsze. Z czasem wkroczą do akcji strzelcy oraz działa wroga (5). Musisz wyeliminować te oddziały w pierwszej kolejności, zwłaszcza machiny oblężnicze. Nie zapomnij ustawić swoich Magów na wieżach lub użyć swojego smoka do szybkiego rajdu.