Misja 14 - Unexpected Strike | Kampania Elfów w Hex Commander poradnik Hex Commander
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Po sromotnej porażce, ludzie wycofali się do pobliskiego fortu. Musisz ich pokonać i wypędzić z tego obszaru!
Misję rozpoczynasz na południe od fortu (1). Z tej pozycji możesz od razu uderzyć na fort przeciwnika, le warto wyruszyć najpierw na północny wschód, w celu odbicia jeńców. W składzie armii początkowej posiadasz Katapulty z poprzedniej misji. Są one bardzo ważne w tej misji. Dzięki nim łatwo utrzymasz przewagę nad wojskami wroga. Najpierw zbliż się do portalu i poczekaj na jednostki, które idą w twoim kierunku.
Po odparciu pierwszych ataków wroga, możesz zacząć powolny wymarsz na północny-wschód (2). Tuż obok tej lokacji jest skrzynia ze zwojem Błyskawicy. Największym wyzwanie będą oddziały Kawalerii, które będą przemieszczać się szybko na drodze i zadawać bardzo duże obrażenia. Dlatego wszystkie twoje oddziały, zwłaszcza Katapulty, będą zagrożone. Staraj się używać swoich Magów do zatrzymania lub osłabienia tych oddziałów w pierwszej kolejności. Poczekaj aż przeciwnicy podejdą do ciebie i zrób użytek ze swoich zdobytych machin oblężniczych.
Czas odbić jeńców (3). Nie musisz wysyłać wszystkich jednostek do tego obozu. Las będzie blokował ruch wojsk oraz zasięg ataku. Wystarczy, że wyślesz bohaterów, medyka i Maga lub Łuczników do odbicia jednostek z obozu. Gdy podejdziesz dostatecznie blisko, wróg sam zacznie atakować twoje jednostki. Po eliminacji strażników, dołączą do ciebie nowe jednostki.
Ostatnim etapem jest zajęcie i oczyszczenie z obrońców pobliskiego zamku. Zbierz swoje oddziały pod wschodnią częścią zamku (4). Najpierw zbliż się i zaatakuj Magami, aby osłabić Kuszników. Następnie sprowadź bliżej Katapulty, które będą zadawać największe obrażenia i zniszczą jednostki na murach. Idąc wzdłuż murów, trafisz na drugą skrzynię na tej mapie z dwoma zwojami Tarczy (przydadzą się w następnej misji). Możesz też skorzystać z portalu wewnątrz zamku (5). Z innych stron twierdzy, zaczną napływać pozostałe jednostki obrońców. Zniszcz bramę, aby sprowadzić swoich żołnierzy do środka i rozprawić się z niedobitkami.