Misja 28 - Kurhan Vulpisa | Kampania Krasnoludów w Hex Commander poradnik Hex Commander
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Bohaterowie w końcu dostają się do grobu Vulpis'a, ale muszą spełnić jego prośbę. Zanim ten do nich przystąpi.
Obrona fortu może nie wydawać się łatwa - gobliny będą nacierać z kilku stron. W pierwszej fali wyruszą na ciebie wilki, łucznicy oraz magowie. Najsłabsze natarcie jest na zachodzie (1) - tylko kilka oddziałów wilków, na południu i zachodzie ataki będą umiarkowanie silne (2). Natomiast na północy, po pierwszej fali, czeka na ciebie przeprawa z wojskami orków (3).
Z drugiej strony, twoja pozycja jest bardzo silna (4). Masz do dyspozycji 6 wież, choć twoje oddziały mogą wejść tylko na 5 z nich. Wieża na północno-zachodniej części fortu nie posiada drabiny, ale możesz wykorzystać zwój, który leży nieopodal i przyzwać szkielety-łuczników. Ustaw swoich bohaterów i miotaczy toporów na wszystkich fortyfikacjach. Zbierz swoje wojska poza murami i ustaw ich wewnątrz fortecy oraz umieść ich przy zagrożonych wejściach. Teraz wystarczy czekać na przeciwników.
Opuszczaj fort jedynie, w celu eliminacji magów przeciwnika oraz łuczników. Najlepiej sprawdza się w tym celu Karric lub Thurvid. Pamiętaj, aby wykorzystać siłę swoich dzików i eliminować silne oddziały szarżą z dużej odległości.