Jednorożce | Opis jednostek Elfów w Hex Commander poradnik Hex Commander
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Jednorożce zadają większe obrażenia, jeśli rozpoczynają atak z daleka (tak jak Kawaleria). Otrzymują wtedy większy bonus do szarży. Mogą też same się leczyć i poruszać szybko w lasach.
Kolejna unikatowa jednostka Elfów. Posiada część standardowych cechy jednostek kawalerii, tzn. ma dużą szybkość ruchu (3 pola na normalnym terenie) i umiejętność szarży (ruch i atak w linii prostej zadaje większe obrażenia; bonus uzależniony od odległości). Jednorożce, mogą poruszać się jeszcze szybciej w lesie (4 pola), mają zdolność Regeneracji (leczenie 10 punktów zdrowia co turę) i składają się z tylko jednej jednostki w oddziale. Dzięki temu, zawsze będzie zadać maksymalne obrażenia. Jest to bardzo dobra jednostka i przydaje się w wielu misjach. Nie mają żadnego bonusu do obrony podczas walki wręcz, ale za to aż 60% redukcji obrażeń dystansowych na start. Nie sprawdzi się podczas oblężenia twierdzy, ponieważ nie wejdzie na mury, ale w czasie walki na otwartej przestrzeni lub w lesie jest bardzo groźnym wrogiem. Idealnie nadaje się do ataku z pola lasu, choć nadal efekt szarży nie działa na jednostki w lesie lub barykadzie. Mają średni koszt teleportacji w wysokości 20 monet.