Misja 22 - Wspólny wróg | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander poradnik Hex Commander
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Wraz z Rogdul'em kontynuujesz wspólna walkę, tym razem przeciwko ludziom.
Kolejne zadanie musisz wykonać wraz z sojuszniczą armią Rogdul'a. Problem w tym, że przez całą misję nie masz kontroli nad wojskami sojusznika (1). Musisz zdobyć bramę i mury, walcząc przy tym z obrońcami i posiłkami wrogiej armii.
Kluczem do zwycięstwa jest odpowiednie dowodzenie twoimi bohaterami oraz wykorzystanie szamanów. Używaj Rogdula do zamrażania najsilniejszych jednostek. Vulpis i Gaurg będą pomagać piechocie w eliminacji obrońców. Wyślij smoka (2) na specjalną misję: niech poleci na północ, nad jeziorem i zbierze zawartość skrzyni. Jest tam zwój wzmocnienia, który zredukuje obrażenia o 50%. Teraz zajmij pustą wieżę (3), wysuniętą na północ i zacznij walczyć z wrogimi kusznikami. Staraj się być poza zasięgiem ostrzału reszty obrońców.
Armia sojusznika potrzebuje twojej pomocy w dotarciu do bramy (4), a bez nich nie wygrasz misji. Dlatego koniecznie używaj szamanów do wzmocnienia pierwszej linii twoich sprzymierzeńców (1). W ten sposób przeżyją dostatecznie długo i będą aktywnie walczyć z wrogiem. Jeśli nie jesteś w stanie rzucić tarczy na jednostki "niebieskich", spróbuj wzmocnić swojego bohatera i wysłać go przed wojska sojuszników. W ten sposób pomożesz im przetrwać ataki wroga i oszczędzić stratę punktów życia. Do takich zadań przyda się Rogdul, ponieważ posiada regenerację zdrowia na przyzwoitym poziomie.
Gdy pokonasz większość obrońców pod murami, a łucznicy będą blisko stanowisk kuszników, również przejdź do aktywnego ataku. Do tej pory twój smok powinien przetrzebić szeregi strzelców wroga, ale teraz do akcji możesz włączyć Vulpisa i szamanów. Po krótkim ostrzale, powinieneś zakończyć misję sukcesem.