Misja 21 - Droga do Avodany | Kampania Krasnoludów w Hex Commander poradnik Hex Commander
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Alivus pomaga w transporcie kamieni do Avodany, lecz zastają kolejne niebezpieczeństwo na drodze do miasta.
Pora znów zmierzyć się z zielonoskórymi! Tym razem, twoje wojska są podzielone na dwie grupy; górną i dolną. Wróg naciera w sporej liczbie, ale największym wyzwaniem jest odpowiednie dowodzenie podzielonymi grupami.
Cała trudność misji polega na tym, że na górze masz wyłącznie oddziały dystansowe oraz Karric'a i Avius'a. natomiast na dole, są tylko wojownicy krasnoludów oraz pozostali bohaterowie. Wróg będzie kierował się w twoją stronę, więc musisz wykorzystać zalety obu armii.
Obrona górnej grupy jest łatwiejsza (1). Obaj bohaterowie mogą zatrzymać wojska przeciwnika na wiele tur. Musisz zaatakować oddziały w odpowiednim miejscu np. na drodze, przed lasem lub pomiędzy wąskimi przejściami (2). Pamiętaj, że uwięziony oddział (przez unieruchamiający atak Karric'a) jest lepszy żywy, niż martwy. Stanowi wtedy blokadę dla pozostałych przeciwników. W pobliżu są dwa zwoje, które wzmocnią atak wybranej jednostki.
Na dole musisz wykorzystać Vahan'a (3), który przyciągnie uwagę przeciwników. Natomiast Thurvid, powinien w trybie dystansowym atakować wysuniętych magów. Te jednostki będą sprawiać sporo problemów. W razie potrzeby Wezwij Alviusa, żeby wzmocnił najbardziej wysunięty oddział, który będzie narażony na ataki. Wróg, jeśli ma taką możliwość, zawsze zaatakuje najbliższy i najsłabszy oddział. W ten sposób zamrozisz wszystkich napastników. Nieocenioną pomocą będą również strzelcy, którzy poradzą sobie nawet z ciężko opancerzonym wrogiem (4). Dodatkowo, w pobliżu portalu znajduje się skrzynia ze zwojami tarczy.
Gdy pokonasz większość oddziałów na górze, będziesz musiał kontratakować. Inaczej, magowie bojowi zyskają przewagę nad twoimi oddziałami. Jedna miotacze toporów oraz strzelcy, szybko osłabią jednostki wroga, na tyle, że nie będą stanowić zagrożenia.