Misja 5 - Bitwa o Krąg Druidów | Kampania Elfów w Hex Commander poradnik Hex Commander
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Tam gdzie miał być przyjaciel, jest nieprzyjaciel. W kręgu druidów spotykasz wrogie Maga, który zmusza się do potyczki.
Jest to misja-pojedynek. Nie możesz przyzwać dodatkowych jednostek i jesteś zdany tylko na swój spryt. Do tej misji potrzebujesz dodatkowych eliksirów i zwojów, a to co znajdziesz na mapie nie wystarczy do przetrwania i zwycięstwa. Ulepszenie statystyk głównych twojej bohaterki, również się przyda.
Głównym celem jest wrogi Mag, Vivric (1). Jak by tego było mało, zaatakują cię dwa Niedźwiedzie (2), które będą znacznym utrudnieniem. Wrogi Mag na normlanym poziomie trudności posiada 200 punktów życia i zadaje 40 obrażeń. Jest odporny na magię (większość zwojów na niego nie działa) i jego ataki osłabią twoją Arcaene. Jednak przez całą walkę nie będzie się poruszał, a obeliski wokół jego pozycji blokują linię strzału. Dodatkowo, są tam rozmieszczone skrzynie. W każdej jest niewielka ilość złota. Dodatkowo, w skrzyni nad Vivric'em jest eliksir Lekkich Stóp (przez 3 tury poruszasz się o jeden hex więcej), po prawej jest mały eliksir leczenia, a poniżej zwój Trująca Chmura (zdaje obrażenia i osłabia ataki jednostki).
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie