Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Premium | Jednostki w Hex Commander poradnik Hex Commander

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

W Imperialnym Targu masz możliwość wykupienia jednostki, których nie dostaniesz w żaden inny sposób ani nie spotkasz na polu bitw (oprócz Kapłanki). Są to ulepszenia dostępne za prawdziwe pieniądze. Wszystkie jednostki są lepsze od ich standardowych odpowiedników i masz możliwość przywołać je tak jak inne jednostki za pomocą portalu. Nadal musisz zapłacić monetami za ich sprowadzenia na pole bitwy.

Specjalne Jednostki.

Kapłanka to jedyny medyk dostępny w grze. Może leczyć twoje oddziały, ale nie ma żadnych umiejętności bojowych. Przyda się w wielu misjach, zwłaszcza gdzie każdy twój oddział jest na wagę złota np. podczas obrony zamku.

Lodowa Balista posiada niesamowite statystki - Premium | Jednostki w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

Lodowa Balista posiada niesamowite statystki! Zasięg rażenia to 2-8 pól, 90 punktów obrażeń oraz możliwość zamrożenia wroga (tak jak imperialny Mag). Jest to jedna z najlepszych machin oblężniczych w grze.

Templariusze.

W skrócie - to ulepszone podstawowe jednostki. Nie warto kupować każdego oddziału pojedynczo. Najlepiej jest kupić (w tej samej cenie) całą grupę. Co więcej, każda jest zaczyna grę z najwyższym poziomem doświadczenia. Ich statystki są lepsze niż wymaksowane jednostki podstawowej. W ten sposób możesz sobie odłożyć na później lub wręcz odpuścić szkolenie i ulepszanie danej jednostki podstawowej, a zaoszczędzone Kryształy wydać na inne ulepszenia.

Kolejną ważną zaletą jest o wiele mniejszy koszt teleportacji na pole bitwy - Premium | Jednostki w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

Kolejną ważną zaletą jest o wiele mniejszy koszt teleportacji na pole bitwy. Zaoszczędzone monety możesz wydać na zwoje i eliksiry lub rekrutację innych oddziałów. Warto zwrócić uwagę na Katapultę Templariuszy, która zadaje 130 obrażeń (!) oraz ma większy zasięg od zwykłej Katapulty (8 punktów zasięgu przeciwko 6 lub 7 po ulepszeniu podstawowej Katapulty). Również Kawaleria Templariuszy ma więcej punktów życia, raz zadaje większe obrażenia i posiada aż 80% redukcji obrażeń dystansowych.

Zaawansowane jednostki Krasnoludów.

Imperialny Targ to jedyny sposób nabycia jednostek Krasnoludów, do tego ulepszonych wersji podstawowych. Wszystkie trzy machiny oblężnicze są bardzo przydatne, jednak każda ma swój konkretny cel. Napal (Hellfire) służy do eliminacji silnych jednostek, ale z małej odległości. Działo jest typową artylerią dalekosiężną. Posiada aż 120 punktów zdrowia, ale ma za gorsze pozostałe statystki od innej jednostki premium, Katapulty Templariuszy. Moździerz przydaje się podczas obrony w forcie lub pośród lasów i zabudowań. Ignoruje przeszkody terenowe, dzięki czemu zawsze może razić wrogów z bezpiecznej lokacji.

Najprzydatniejsza jednostką jest Dzik Wojny - Premium | Jednostki w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

Najprzydatniejsza jednostką jest Dzik Wojny. Posiada lepsze statystki od Kawalerii Templariuszy (np. jeszcze większa redukcja obrażeń) i może używać szarży. Posiada aż 160 punktów życia i regenerację aż 20 punktów zdrowia na turę. To właśnie leczenie tej jednostki, czyni ją najbardziej użyteczną. Ten oddział składa się tylko z 1 "żołnierza", więc zawsze będzie zdawał pełne obrażania. W razie potrzeby, wystarczy się wycofać tą jednostką i poczekać aż się uleczy. Minusem dzików jest brak możliwości walki na murach oraz jedyna możliwość nabycia za prawdziwe pieniądze. W niektórych misjach, zyskasz dostęp do zwykłych Dzików Bojowych. Jednak jest to najbardziej uniwersalna jednostka premium.