Wykrywanie przeciwnika w World of Tanks | Mechanika gry World of Tanks poradnik
Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019
Wykrywanie przeciwnika
Wiemy już jak strzelać, jak zadawać obrażenia ale nadal nie wiemy od czego zależy nasz zasięg widzenia oraz jak wykryć przeciwnika. W tym podrozdziale postaram się to pokrótce wytłumaczyć.
W World of Tanks rozróżniamy zasięg rysowania oraz zasięg wykrywania. Pierwszy z nich oznacza odległość na jaką możemy zobaczyć model czołgu podczas gry. Wartość tę możemy zmienić w opcjach graficznych i jeśli tylko nasz komputer jest na tyle silny polecam ustawić ją wysoki. W innym przypadku gracze z maksymalną wartością będą mieli nad nami przewagę.
Zasięg wykrywania jest pochodną widocznego w opisie czołgu oraz wieży zasięgu widzenia. Podana w opisie czołgu wartość jest modyfikowana o poziom doświadczenia dowódcy, dodatkowe umiejętności załogi (zwiad oraz rozeznanie w sytuacji), sprzęt (lorneta polowa i osłonięta optyka) a następnie modyfikowana przez współczynnik kamuflażu przeciwnika. Uzyskany w ten sposób zasięg wykrywania jest indywidualny dla każdego przeciwnika i jego pozycji na mapie. Jako, że obliczenia te są dosyć skomplikowane, uwzględniać trzeba kilka zmiennych najlepiej zapamiętać kilka prostych reguł rządzących wykrywaniem w grze:
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie