Object 704 | Radziecki niszczyciel czołgów w World of Tanks World of Tanks poradnik
Porady, tipsy i recenzja czołgu Object 704. Tutaj nauczysz się, jak grać Object 704!
Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019
Cechy i recenzja Object 704:
Cechy Object 704
Nazwa | Object 704 |
Typ | Niszczyciel |
Poziom | IX |
Uzbrojenie | 152 mm BL-10 |
Pancerz | 120/90/60 (przód/boki/tył/mm) (kadłub) |
Wytrzymałość | 1600 punktów wytrzymałości |
Mobilność | Prędkość maksymalna 37km/h, prędkość obrotu 22 stopni/s |
Zasięg widzenia | 360m |
Object 704 - radziecki tank destroyer tieru VIII, przez graczy nazywany często mianem "UFO" - pojawia się i znika. Źródłowo, zbudowany na bazie pojazdów IS-2 i IS-3, nigdy nie wszedł do służby.
Obiekt jest znacznym krokiem w przód względem ISU-152, niweluje wszystkie jego główne wady i obraca je na swoją korzyść. Opancerzenie UFO, choć nieznacznej grubości, wyprofilowane w na tyle inteligentny sposób, że dosłownie podwaja swoją wartość efektywną. BL-10, legendarna radziecka broń obecna w World of Tanks chyba od samego początku gry, po dziś dzień sieje popłoch wśród nieuważnych czołgistów - zapewnia bardzo duży alpha damage i potężną penetrację. Sylwetka Obiekta i jego niski profil to geneza pochodzenia jego pseudonimu, potrafi się on bardzo dobrze maskować i pozostać przez bardzo długi czas niewidocznym dla antagonistów, a po ewentualnym wyspotowaniu równie szybko znika. Mobilność 704, podobnie jak w pozostałych tankach tej linii, wciąż pozostaje na przyzwoitym poziomie.
Wśród wad o których wypada wspomnieć jest m.in. niezadowalający zasięg widzenia; działo BL-10, choć odrobinę sprawniejsze niż jego odpowiednik w ISU, wciąż o ogromnym rozrzucie pocisków i długim czasie celowania. Opancerzenie jest skuteczne mniej więcej przeciw działom o górnej granicy penetracji ~250mm, armaty silniejsze podziurawią nas z niewielkim trudem.
Słabe punkty
- Czerwony (tam nie strzelaj):
Bezmyślnym byłoby strzelanie w jarzmo działa Obiekta 704, przebicie jest praktycznie niemożliwe.
- Żółty (jest szansa na przebicie)
Działa o penetracji około 240-250mm powinny poradzić sobie z górną płyta UFO na średnim/dalekim dystansie, choć pestki mimo wszystko bardzo lubią się odbijać i ześlizgiwać się po pancerzu.
- Zielony (wal śmiało)
Dolna, niewielka płyta pancerza na froncie Obiekta - skonstruowana pod znacznie mniejszym kątem niż pozostałe elementy (około 170mm pancerza efektywnego).
Jak grać Objectem 704?
Pojazdem tym możemy zakraść się naprawdę blisko linii frontu i siedząc w krzaczku, posyłać złowieszcze piguły we wrogie tanki, podczas gdy one będą jak dzieci we mgle, zupełnie bez wiedzy w którym miejscu się znajdujemy. Jak niedaleko podjechać możemy, na ile sobie nim pozwolimy i jak dobry jest kamuflaż tego niszczyciela, o tym już osobiście musimy przekonać się w trakcie gry Obiektem.
Dobierając swoją pozycję bojową, pamiętajmy o naszym ślamazarnym czasie przeładowania. W razie bycia wykrytym, koniecznie musimy mieć możliwość ukrycia się.
Moduły dodatkowe
Do UFO rozważnym będzie kupno siatki maskującej, lornety polowej oraz ulepszonej wentylacji/mechanizmu dosyłającego do dział dużego kalibru.