Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

World of Tanks - poradnik do gry

World of Tanks - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

T25/2 | Amerykańskie niszczyciele czołgów w World of Tanks World of Tanks poradnik

Porady, tipsy i recenzja T25-2 - tutaj nauczysz się, jak grać T25-2!

Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019

Porady i recenzja T25/2 - T25/2 | Amerykańskie niszczyciele czołgów w World of Tanks - World of Tanks - poradnik do gry

Porady i recenzja T25/2:

Cechy T25/2

Nazwa

T25/2

Typ

Niszczyciel

Poziom

VII

Uzbrojenie

90 mm AT Gun T15E2

Pancerz

76/50/38 (przód/boki/tył/mm) (kadłub)

76/25/25 (przód/boki/tył/mm) (wieża)

Wytrzymałość

800 punktów wytrzymałości

Mobilność

Prędkość maksymalna 56km/h, prędkość obrotu 30 stopni/s

Zasięg widzenia

380m

T25/2 to projekt niszczyciela czołgów sporządzony na bazie czołgu średniego T23, nie został wyprodukowany nawet prototyp; w World of Tanks VII-tierowy przedstawiciel wyjątkowej linii destroyer'ów z obrotowymi wieżami.

Mocnym punktem T25/2 jest ruchliwość, co prawda nie tak wspaniała jak miało to miejsce z Hellcatem, ale wciąż na wysokim poziomie znacznie przekraczającym możliwości wielu pojazdów 7 poziomu. Działo 90mm zapewni nam znakomitą szybkostrzelność i penetrację kosztem przeciętnych zadawanych uszkodzeń.

Jak w przypadku poprzedników, opancerzenie T25/2 jest jego bolączką - jest to czołg wrażliwy na uszkodzenia i bardzo nieskory do odbijania wrogich strzałów ze względu na niską grubość stali. Po przejściu i ograniu T67 i Hellcata, niszczyciel ten może nam się pozornie wydać bardzo powolny wpływając na negatywne odczucia z gry.

Słabe punkty

Nad pancerzem T25/2 i jego weakpointami nie ma się co rozwodzić, lwia część wymierzonych w nas strzałów na 99% spenetruje naszego tanka w dowolnym miejscu pojazdu - T25/2 | Amerykańskie niszczyciele czołgów w World of Tanks - World of Tanks - poradnik do gry

Nad pancerzem T25/2 i jego weakpointami nie ma się co rozwodzić, lwia część wymierzonych w nas strzałów na 99% spenetruje naszego tanka w dowolnym miejscu pojazdu. Zachęcam tylko aby nie strzelać w jarzmo działa, lubi rykoszetować choć przy armatach z penetracją >150 raczej nie będzie to już problemem. Widoczna nieco odstająca klapa wieży, mimo że wygląda na znaczny weakpoint, często gęsto nie przyjmuje obrażeń i powoduje tzw. "strzały za zero" = niewarto w to celować.

Jak grać T25/2?

Pomimo sprawnej mobilności, tym pojazdem raczej nie pokusimy się o tak brawurowe szarże jak jego poprzednikami; również wieża nie nadaje się do bliskiej walki typu hulldown (ze schowanym kadłubem), ze względu na słabsze niż w Hellcacie opancerzenie i coraz większe penetracje rówieśniczych dział z powodu gry na wyższych tierach. T25/2 to wojownik dystansowy, którym powinniśmy podążać za główną linią naszych czołgów i punktować pojawiających się adwersarzy.

Wymieniając ogień z przeciwnikami tego samego/wyższego poziomu, pamiętajmy o naszej przewadze tkwiącej w szybszym przeładowaniu. Za każdy przyjęty na siebie pocisk wroga, oddajmy w niego kilka swoich strzałów.

Moduły dodatkowe

Ze swojego T25/2 zrobimy prawdziwa maszynę zabijania podnosząc jego wartości kamuflażu (siatka maskująca) i zasięg widzenia wraz z usprawnieniem załogi (np. lorneta polowa i ulepszona wentylacja)