Object 268 | Radziecki niszczyciel czołgów w World of Tanks World of Tanks poradnik
Porady, tipsy i recenzja czołgu Object 268. Tutaj nauczysz się, jak grać Object 268!
Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019
Cechy i recenzja Object 268:
Cechy Object 268
Nazwa | Object 268 |
Typ | Niszczyciel |
Poziom | X |
Uzbrojenie | 152 mm M-64 |
Pancerz | 187/100/50 (przód/boki/tył/mm) (kadłub) |
Wytrzymałość | 1950 punktów wytrzymałości |
Mobilność | Prędkość maksymalna 48km/h, prędkość obrotu 28 stopni/s |
Zasięg widzenia | 370m |
W World of Tanks, topowy radziecki niszczyciel czołgów X tieru, Object 268. Historycznie zbudowano tylko prototyp na bazie czołgu ciężkiego T-10, ale nigdy nie został skierowany do produkcji seryjnej.
Główną zaletą Obiekta 268, jak i jego poprzedników, są wysokie obrażenia od każdej pestki i potężna penetracja. Tym razem jednak nie mamy do czynienia z typowo radziecką armatą o śmiechu wartych wskaźnikach - celność działa M-64 jest już szczęśliwie na przyzwoitym (ale nie wybitnym) poziomie; do czasu skupiania celownika można by się przyczepić, ale w przypadku tej linii wypada się cieszyć, że po prostu nie jest zły. Dynamizm tego niszczyciela pozostaje godnym uznania - wysoka prędkość maksymalna + niezgorsza szybkość obrotu; kamuflaż na którym można polegać.
Wadami są niestety: niewielki zasięg widzenia; pancerz który nie ochroni nas przed innymi niszczycielami i częścią czołgów średnich oraz ciężkich o wysokich penetracjach dział; niska szybkostrzelność czyli odrobinę kulejący dpm (obrażenia na minutę).
Słabe punkty
- Czerwony (tam NIE strzelaj):
Szablonowo - jarzmo działa wraz z samym działem; pochylone płyty "superstruktury" czyli nadbudówki kadłuba: możliwe do przebicia penetracjami ~300mm, choć zawsze z szansą na rykoszet.
- Żółty (jest szansa na przebicie)
Górne płyty kadłuba ukształtowane w tzw. "nos szczupaka, zbudowane pod złowieszczymi kątami, lubią odbijać pociski. Armaty od 250mm penetracji powinny sobie poradzić z przebiciem.
- Zielony (wal śmiało)
Dolna płyta pancerza frontowego, spaw pomiędzy głównymi płytami pancerza oraz wizjer kierowcy pod działem. Ponadto, belka dalmierza na dachu - bardzo oczywisty i banalny weakpoint.
Jak grać Objectem 268?
Obiekt ten to typ niespokojnej duszy, nadaje się on do agresywnej walki twarzą w twarz z przeciwnikami (oczywiście w miarę rozsądku) - wyjazd na przeciwnika, oddanie strzału, wycofanie się na czas reloadu i ponowne napieranie. Jednocześnie, spokojna gra na dystans, trzymanie się w ogonie to także jego żywioł - zezwala nam na to bardzo przyzwoity współczynnik kamuflażu i znacznie lepsza celność niż u poprzedników z drzewka.
Opancerzenie Objecta, wprawdzie bardzo zmyślnie ukształtowane, zapewni nam niewielką ochronę przy coraz większej średniej penetracji pojazdów w World of Tanks oraz przy naszej niskiej puli HP. Jeśli tylko jest taka sposobność, nie zwracajmy na siebie uwagi wrogich tanków (szczególnie niszczycieli) i unikajmy poruszania się samotnie.
Moduły dodatkowe
Sugerowane moduły dodatkowe to w zależności od naszego stylu gry:
- Do walki agresywnej: ulepszona wentylacja, ulepszony system naprowadzania, mechanizm dosyłający do dział
- Do rzezi na dystans: lorneta polowa, siatka maskująca, ulepszona wentylacja/ulepszony system naprowadzania.