Object 263 | Radziecki niszczyciel czołgów w World of Tanks World of Tanks poradnik
Porady, tipsy i recenzja czołgu Object 263. Tutaj nauczysz się, jak grać Object 263!
Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019
Poniżej znajdziecie opis i porady do czołgu Object 263:
Cechy Objecta 263
Nazwa | Object 263 |
Typ | Niszczyciel |
Poziom | X |
Uzbrojenie | 130 mm S-70A |
Pancerz | 250/80/50 (przód/boki/tył/mm) |
Wytrzymałość | 1900 punktów wytrzymałości |
Mobilność | Prędkość maksymalna 55km/h, prędkość obrotu 32 stopni/s |
Zasięg widzenia | 390m |
Object 263, projekt ciężkiego niszczyciela czołgów na bazie konstrukcji IS-7, zbudowana tylko drewniana, pełnowymiarowa makieta; w grze World of Tanks, radziecki pojazd X tieru, śmiercionośna bestia i mistrz swej profesji.
Działo Obiekta to 130mm czystej grozy - owszem, na papierze może wydawać się nam, że nie zadaje ono wysokich obrażeń, lecz to nie alpha dmg jest siłą tej broni, ale ogromny DPM (obrażenia na minutę) poprzez błyskawiczny reload. Armata ta, co niepodobne do radzieckich luf jest także nadzwyczajnie celna i posiada znaczną penetrację. W pozostałych zaletach 263 należy nadmienić: bardzo dobra dynamika i zdolności do przemieszczania się, przyzwoity zasięg widzenia, dobre maskowanie, wyśmienity choć wyposażony w spore weakspoty pancerz.
Minusami Objecta 263 jest bezspornie skromna ilość punktów wytrzymałości i nieomal brak możliwości opuszczenia działa. Właściwie to w sile ognia i większości najważniejszych statystyk, pozostałe tedeki X tieru ustępują tematycznemu Obiektowi - gra nim będzie jednak o wiele bardziej niewdzięczna, albowiem by zadać tyle obrażeń ile inne niszczyciele jedną pestką, my będziemy musieli wystrzelić w zamian dwie lub trzy swoje.
Słabe punkty
- Czerwony (tam NIE strzelaj):
Górna płyta kadłuba jest praktycznie nieprzebijalna dla żadnego działa w grze (ewentualnie niektóre niszczyciele X tieru na goldzie, ale jaki to ma sens) - wartość efektywna pancerza powyżej 400mm. Front tzw. superstruktury czyli elementu z działem znajdującego się na tyle kadłuba - do przebicia działami z penetracją ~300mm.
- Zielony (wal śmiało)
Dolna płyta pancerza na kadłubie to słaby punkt Objecta 263, pestki z dział o penetracji zaledwie 180-200mm poradzą sobie z łatwością. Oznaczone są również niewielkie przestrzenie obok jarzma działa - jeśli akurat wrogi Obiekt w nas nie mierzy (tylko gdzieś w bok), możemy mieć szansę wstrzelić się tam (tak jakby pod działo) i dokonać banalnego przebicia tego pancernika. Grubość stali w tym miejscu to zaledwie 80mm - gdyby jakiś błąd serwera spowodował, że zagramy czołgiem V tieru przeciwko tematycznemu niszczycielowi, bylibyśmy go w stanie zniszczyć nawet od frontu (pod warunkiem, że właściciel usnął lub wyszedł do sklepu).
Jak grać Objectem 263?
Nie wjeżdżajmy na wzniesienia - zwyczajnie nie będziemy w stanie pochylić działa na tyle, by bezpiecznie prowadzić ogień we wroga, nie wysuwając się całym pojazdem na widok.
Za każdy otrzymany pocisk, poślij we wroga minimum dwie swoje pestki w tym samym czasie i przytłocz go potężną kanonadą.
Graj dynamicznie, przemieszczaj się po mapie kontrolując sytuację, pomóż sojusznikom na "padających" flankach - ta maszyna jest piorunująco szybka, skorzystaj z tego atutu. Walka "w krzaczku" to drugi żywioł Objecta 263, nasze możliwości maskujące są naprawdę solidne, możemy zasypać pestkami spotowane dla nas wrogie tanki z daleko wysuniętych pozycji.
Moduły dodatkowe dla Objecta 263
Dla tego pojazdu naprawdę nie pożałujemy kupna mechanizmu dosyłającego do dział, ulepszonego systemu naprowadzania i powłoki antyrefleksyjnej/lornety polowej - przyjemne stanie się jeszcze przyjemniejsze.